پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۴
۴

چفیه رهبری نصیب افسر عراقی شد!

سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب: 458893
در مسیر کربلا هر کس در حد توانش عشق خود به حسین(ع) را نمایان می کند. داستان عاشقان حسینی در حماسه اربعین حسینی شنیدنی است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، در کنار موکب مسجد مقدس جمکران فضای نسبتا خالی وجود دارد که گاهی ماشین ها برای دور زدن از این فضا استفاده می کنند و خودشان را از مسیر پیاده رو به جاده می رسانند.

حاج آقای حسینی نژاد از قم آمده و در ایستگاه پاسخ به سوالات شرعی موکب مسجد مقدس جمکران مستقر است ؛ او تعریف می کرد که ماشین نظامی لنکروزی کنار همین فضای خالی موکب توقف کرده بود و برای لحظاتی به ما خیره شد. «بچه های موکب به سمتش رفتند تا ببینند آیا مشکل خاصی بوجود آمده یا نه ! که وقتی برگشتند به من گفتند که افسر عراقی چفیه ای که دور گردنت داری را می خواهد.»

حسینی نژآد ادامه می دهد: « از دادن چفیه امتناع کردم و به دوستانم گفتم این چفیه داستان دارد و از آنان خواستم تا چفیه دیگری را پیدا کنند و به او بدهد ، اما افسر عراقی که به نظر می رسید مسئولیتی هم داشت قبول نمی کرد و اصرار می کرد همین چفیه ایرانی را به او بدهیم و چفیه های عراقی را نمی پذیرفت. بالاخره با اصرار های آن افسر عراقی چفیه را به او دادم و به بچه ها گفتم به او بگویند که این چفیه ای است که با واسطه یکی از دوستان از مقام معظم رهبری گرفتم. همین که افسر عراقی ماجرا را شنید ، چفیه را بوسید و اشک شوق از چشمانش سرازیر شد.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جناب به اصطلاح زیبا کلام بخواند
م
چه ربطی داشت
چــغــوک
United States
اون که رضا شاه ملعون رو میپرسته افکار پوسیده شو ول کنید!
مردم ما همان مردم با غیرت ۹دی ۸۸ هستند و به زودی جواب کوبنده و دندان شکنی به صادق زیبا کلام خواهند داد.