جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱۲

اقدام تحسین برانگیز ملی‌پوش سابق فوتبال بانوان

سه شنبه ۱ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب: 196092
بیان محمودی،‌ ملی‌پوش سابق تیم ملی فوتبال بانوان به پیشنهاد باشگاه اینترمیلان برای حضور در لیگ ایتالیا پاسخ منفی داد.
به گزارش جهان، وی در سخنانی قابل تقدیر تاکید کرد: حجاب و اعتقاداتم را با هیچ چیز عوض نمی‌کنم.

خانم محمودی گفته است: مسئولان باشگاه اینترمیلان از من خواسته بودند در صورت برداشتن حجاب خود می‌توانی در لیگ ایتالیا بازی کنی که پیشنهاد آنها را رد کردم.

محمودی اهل جوانرود كرمانشاه است و چندين بار جوان نمونه شهر خود معرفي شده. او سال گذشته كاپ اخلاق مسابقات ليگ برتر را هم كسب كرده است. خانم گل فوتبال ايران در كل ۲۰بازي سال گذشته حتي يك كارت زرد هم نگرفته و خودش معتقد است كه همه خوش‌اخلاقي‌هايش به دليل فوتبال است.

ملی پوش سابق کشورمان البته غیر از ایتالیا از کشورهای دیگری هم پیشنهاد بازی داشته است اما می گوید که چون با حفظ حجاب نمی تواند در آنجا بازی کند، آن ها را رد کرده است. خانم محمودی مرداد ماه امسال به روزنامه شرق گفت که "تقريبا اكثر كشورها به من پيشنهاد دادند. هم با خودم مستقيما صحبت كردند و هم با فدراسيون و خانم شجاعي (نايب‌رييس فدراسيون در بخش بانوان) صحبت‌هايي انجام دادند اما هنوز هيچ تصميمي در اين مورد نگرفتم. از كشورهايي مثل ايتاليا، آمريكا، قطر و اين اواخر هم از امارات پيشنهاد داشتم." او البته گفت که چون قطر و امارات کشورهایی مسلمان هستند درباره آن ها فکر م یکند و بعد پساخ می دهد.
خانم محمودی همچنین گفت که "مي‌خواهم يكي، دو سال استراحت كنم و بعد مدارك مربي‌گري در سطح A و B آسيا را بگيرم و به كار مربي‌گري ادامه بدهم."

اما اقدام تحسین برانگیز ملی پوش سابق تیم ملی در رد پیشنهاد اینترمیلان و تاکید بر اینکه اعتقادات اسلامی اش را با هیچ چیز عوض نمی کند، در شرایطی است خرداد ماه امسال مسئولان برگزار کننده مسابقات مقدماتی المپیک لندن، باوجود تایید لباس های بانوان ایران برای شرکت در این مسابقات، به آنها اجازه ندادند تا مقابل تیم ملی اردن صف آرایی کنند. این اقدام آنها باعث شد تا نتیجه بازی سه بر صفر به سود اردنی ها رقم بخورد و بانوان ایران با وجود شایستگی از این رقابت ها حذف شوند.

حذف تيم ملي بانوان فوتبال كشورمان در شرايطي صورت پذيرفت كه بسياري از رسانه هاي خبري داخلي و خارجي هنري كسينجر، وزير خارجه اسبق آمريكا را مقصر اصلي اين حادثه دانستند. کسینجر مسئوليت رسيدگي به شكايات فيفا را بر عهده دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
آفرین بر عفت و حیا این خانم ایرانی
United States
احسنت بر خواهرم
United States
من اکه رییس فدراسیون بودم کل مبلغ پیشنهادی اینتر میلان رو به این بازیکن هدیه میدادم
خیلی ها باید دیانت رو از تو یاد بگیرن
Iran, Islamic Republic of
در جواب پست قبلي
وقتي اين خواهر گرامي به اين حد از رشد و بلوغ ديني رسيده است نبايد موضوع با مباحث مادي لوث شود.
افرین بر این خواهر عزیزم
Iran, Islamic Republic of
سلام
آفرین بر تو و خانواده ی متدین و با غیرتت که تو ثمره ی تربیت دینی آنانی و هزاران درود و تحیت الهی بر نظام ما (بهترین نظام در عصر غیبت) که زمینه رشد و شکوفائی استعداد جسمی تو را همراه با حفظ گوهر عفاف فراهم آورده است.
کسانی که فقط نقاط ضعف و مشکلات را می بینند، پاسخ دهند؛ که آیا خانم محمودی اگر در هر نظام دیگری می زیست، با این اعتقاد راسخی که دارد و به خاطر آن به متاع فریبنده ی دنیا پشت می کند و با توجه به دیکتاتوری و استبداد برهنگی حاکم بر میادین ورزشی آن نظام ها که در پائین همین خبر به آن اشاره شده است، می توانست استعداد ورزشی خدادادیش را به فعلیت برساند؟
الهی مهدی صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه) از تو راضی و دعاگویت باشد.
سعادتمند دنیا و آخرت باشی پیرو زهرای مرضیه (س)
Iran, Islamic Republic of
واقعا احساس غرور كردم. ايول به اين غيرت ديني
Iran, Islamic Republic of
شایسته تقدیر و تبلیغ بیشتر از اینهاست
United States
آفرین بر این با حیای ایرانی
Iran, Islamic Republic of
احسنت
دمش گرم.......
حال باید دید فدراسیون برای این خواهر با حجاب چه میکند؟