شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - 6 Jul 2024
 
۰
۱

تذکر یکی از نمایندگان به لاریجانی درباره برخورد با رسانه‌های ارزشی

سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب: 426997
نماینده مردم بندرعباس در مجلس با اشاره به اقدام مجلس در ممانعت از ورود خبرنگاران پارلمانی خبرگزاری‌های فارس، تسنیم و ایسنا به مجلس گفت: در خصوص حضور نامناسب هیئت پارلمانی اروپا به مجلس باید به تشریفات مجلس تذکر داده شود نه رسانه‌ها.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، ابوالقاسم جراره نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز پارلمان طی تذکری شفاهی خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس اظهار داشت: وظیفه رسانه‌ها اطلاع رسانی است؛ متأسفانه از ورود خبرنگاران پارلمانی خبرگزاری‌های ارزشی فارس، تسنیم و ایسنا به مجلس شورای اسلامی به‌دلیل انعکاس خبر حضور نامناسب هیئت پارلمانی اروپا که نه آداب دیپلماتیک و نه آداب عرفی و قانونی کشور را رعایت کردند، جلوگیری شده است.

وی بر همین اساس تأکید کرد: لازم است به تشریفات مجلس در این زمینه تذکر داده می‌شد نه اینکه با خبرنگاران ارزشی ما برخورد شود، بنابراین لازم است هرچه زودتر از این عزیزان دلجویی شود.

محمدرضا باهنر نائب رئیس مجلس شورای اسلامی نیز که در غیاب علی لاریجانی ریاست جلسه علنی پارلمان را به‌عهده داشت، در پاسخ به این تذکر گفت: مشکل ورود خبرنگاران حل شده است.

به گزارش تسنیم، علی‌رغم اعلام حل مشکل خبرگزاری‌های فارس، تسنیم و ایسنا برای ورود به پارلمان، تا لحظه مخابره این خبر، خبرنگاران پارلمانی رسانه‌های مذکور امکان حضور در مجلس را نداشته و از طریق رادیو فرهنگ اخبار صحن مجلس را پیگیری می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


هردم ازاین باغ بری میرسد