جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۴

برای سلامتی گلر پرسپولیسی دعا کنید

شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب: 456697
پدر علیرضا حقیقی در باره شرایط فرزندش گفت: علیرضا هم اکنون در شرایط خوبی سپری نمی کند و در بیمارستان است.
به گزارش جهان، باشگاه خبرنگاران نوشت: مسعود حقیقی در این باره اظهار کرد: پس از سفر علیرضا به روسیه ، متاسفانه وی دچار سرما خوردگی شدیدی شد و با توجه به عطسه و داشتن تب و لرز علیرضا را به بیمارستان انتقال دادند.
 
وی افزود: از همه مردم ایران خواهشمندم تا برای رفع بیماری علیرضا دعا کنند ، تا وی بار دیگر سلامتی خود را بدست آورد و بتواند بازی های خوبی را انجام دهد.
 
پدر علیرضا حقیقی درباره آخرین شرایط فرزندش بیان کرد: وی به هیچ وجه شرایط خوبی را ندارد و در بیمارستان سپری می کند ، اما با خبر شدیم پس از سرما خوردگی ، علیرضا دچار تب و لرز شده است و این موضوع باعث شده استرس زیادی به من و خانواده علیرضا وارد شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حامد
تب و لرز و عطسه استرس داره؟
همه مردم از این سرماخوردگی ها می گیرن.
من فکر سکته کرده.
بابا که اینقدر پسرشو لوس نمیکنه! سرما خورده دیگه. یک مقدار سوپ داغ، شیر داغ و مرکبات میل کنند. از بخور هم استفاده کنند. استراحت هم بکنند. حتما خوب میشن.
پسر شما به یک ماموریت برون مرزی رفته بودند. خب ماموریت - آنهم از نوع برون مرزی - خیلی چیزها داره. جوانهای ما در ماموریت های برون مرزی جانباز میشن، اسیر میشن، شهید میشن. حالا پسر شما سرما خورده. این مسئله ی مهمی نیست. ایشالله خوب میشن. اصلا تقصیر شما نیست. .
برای سلامتی گلر پرسپولیس دعا کنید!!!!!!!!!!!!