جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

دایی در پیکان؛ واقعیت یا دروغ؟

شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب: 389197
سرپرست سابق باشگاه پيکان مي‌گويد قصد داشته با استعفايش به بازيکنان تيم فوتبال اين باشگاه شوک وارد کند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، ابراهیم ثنایی درباره استعفای خود از سرپرستی باشگاه پیکان، اظهار کرد: پس از کسب نتایج ضعیف تیم فوتبال پیکان در ۱۳ هفته‌ اخیر تصمیم گرفتیم دو شوک را به تیم وارد کنیم که یکی از آنها استعفای من از سمتم در سرپرستی پیکان بود.

او ادامه داد: البته در ابتدا هیات مدیره با استعفای من موافقت نکرد، اما تصمیم گرفتم تا با استعفای خود شوکی را به پیکان وارد کنم. هیات مدیره نیز آقای محمود شیعی را به جای من به عنوان سرپرست باشگاه منصوب کرد.

سرپرست سابق فوتبال باشگاه پیکان خاطر نشان کرد: البته من هنوز عضو هیات مدیره باشگاه فوتبال پیکان هستم و هر کمکی که بتوانم برای بهبود وضعیت انجام خواهم داد.

ثنایی با بیان این که از ابتدای فصل هر حمایتی که لازم بوده از تیم فوتبال پیکان و کادر فنی انجام دادیم، خاطر نشان کرد: در طول ۱۳ هفته‌ای که از لیگ سپری شد، تمام اقدامات لازم را برای بالا بردن کیفیت تیم فوتبال پیکان انجام دادیم. من به صورت کامل از کادر فنی و سرمربی تیم حمایت کردم اما بعد از شش ماه کار کردن به این نتیجه‌ رسیدم که شاید بهتر باشد در این شرایط استعفا دهم.

ثنایی در پاسخ به این سوال که آیا حضور علی دایی در این باشگاه و احتمال جانشینی او با منصور ابراهیم زاده صحت دارد؟ نیز گفت: علی دایی هیچ رفت و آمدی در باشگاه پیکان نداشته و تمام مطالب مطرح شده در رسانه‌ها کذب است. ما اگر بخواهیم کاری را انجام دهیم به صورت شفاف آن را اعلام می‌کنیم.

او خاطر نشان کرد: البته پس از گذشت ۱۳ هفته‌ از لیگ انتظار داشتیم تا تیم فوتبال پیکان در رده‌های چهارم یا پنجم جدول باشد، نه این که چنین جایگاهی را با گذشت ۱۳ هفته‌ داشته باشد. البته در فوتبال ما متاسفانه صبر مدیران کم بوده و طاقت حمایت از سرمربیان خود را ندارند. ما باید به مربیان ایرانی فرصت دهیم و از آنها حمایت کنیم.

ثنایی در پاسخ به این سوال که آیا اولتیماتومی به سرمربی تیم فوتبال پیکان داده شده است یا خیر؟ گفت: رییس هیات مدیره باشگاه پیکان در صورت ناکامی در هفته‌ چهاردهم لیگ برتر کادر فنی و سرمربی تیم را احضار خواهد کرد و می‌توان از آن تا حدودی به عنوان یک اولتیماتوم نام برد.

او در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم با آمدن سرپرست جدید باشگاه پیکان شاهد رویه‌ای مثبت برای گرفتن نتایج بهتر باشیم.

تیم فوتبال پیکان پس از گذشت ۱۳ هفته‌ از رقابت‌های لیگ برتر با کسب چهار پیروزی، شش باخت و سه مساوی در رده دهم جدول رده‌بندی قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *