پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۴
۳

عمل طلبه ناهی از منکر با موفقیت انجام شد

جمعه ۷ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب: 377497
به گزارش جهان به نقل از تابش کوثر ، عمل طلبه جوان جناب آقای ابوالحسن محمد زاده که به دلیل انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر ، بینی وی توسط اراذل و اوباش شکسته بود، ظهر چهارشنبه با موفقیت انجام شد و پزشک معالچ از فرایند عمل راضی بود.


گفتنی است که این طلبه آمر به معروف و ناهی از منکر در شهر مقدس قم هنگام مشاهده اذیت و آزار دختری توسط چند موتور سوار به آنها تذکر می دهد و مانع از ادامه این عمل ناپسند می شود که جند دقیقه بعد ، توسط اراذل و اوباش از ناحیه دست و بینی دچار آسیب دیدگی می شود.

امیدواریم که مسئولین امنیتی و اجرایی برای بازداشت این عوامل و امثال ذلک اقدامات لازم را انجام دهند تا انشاء الله امنیت این جوانان مومن و غیور حفظ شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


انشاالله
سیدمحسن
جالبه که این عمل در قم انجام شده ، مثل اینکه باید هر روز یه طلبه مصدوم یا شهید بدیم تا بالاخره اقایان به ظاهر مسئول به فکر بیافتند و یه عملی صورت بدهند .
Iran, Islamic Republic of
باید آمران و ناهیان رسمی فراوانی در کنار آمران و ناهیان غیررسمی وجود داشته باشد و آنها را مجهز به اسلحه گرم نمود . این کار برای ایجاد رعب و وحشت در دل اراذل و اوباش خیلی مفید است . وقتی اراذل بدانند در بین مردم کوچه و بازار احتمال وجود آمران وناهیان رسمی با پوشش مردمی وجود دارد ترسشان برای ارتکاب بزه خیلی بیشتر می شود .