سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱
۱۰

اعلام نتیجه مزایده؛ اهلیت خریداران سرخابی‌ها رد شد

چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب: 424791
پس از کش و قوس‌های فراوان امروز نتیجه نهایی واگذاری ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال به نتیجه نرسید و اهلیت خریداران رد شد.
اعلام نتیجه مزایده؛ اهلیت خریداران سرخابی‌ها رد شد
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بازهم بی نتیجه ماند و پس از بررسی های انجام شده برنده‌ای اعلام نشد.

پوری حسینی رییس سازمان خصوصی گفت: این جلسه را با سه روز تاخیر برگزار کردیم و به دلیل حساسیت بالای این موضوع نتوانستیم در تاریخ مقرر نتیجه نهایی واگذاری را اعلام کنیم.
پس از بررسی‌های انجام شده اهلیت متقاضیان خرید سرخابی‌ها رد شد و این ۲ باشگاه همچنان در اختیار وزارت ورزش قرار دارند.

وی افزود: شرکت نیوان ابتکار که نفر سوم در خرید باشگاه پرسپولیس بود همان روز مزایده چهارم با دقت مسئولان از دور مزایده کنار گذاشته شد. چرا که این شرکت در پاکت خود پیشنهاد مشروط داشت و قرار بر این بود که به این پیشنهاد ها ترتیب اثر داده نشود. اما از اعلام این مساله در روزهای گذشته خودداری کردیم. این شرکت به خاطر شرطی که در قیمت گذاشته بود کنار رفت.

رییس سازمان خصوصی سازی افزود: شرکت سرمایه گذاری سمند ، خریدار باشگاه استقلال در فرم تحویل داده شده شرطی را ننوشته بود اما در کنار امضا مطلبی درج شده بود و ما این مساله رو به دقت بررسی کردیم که همین امر باعث رد صلاحیت این شرکت شد. و باشگاه استقلال نتوانست خریداری داشته باشد.

پوری‌حسینی تصریح کرد: طرح نمایندگان مجلس نیز این است که نحوه واگذاری را عوض کنیم و ما به نمایندگان و کارشناس ها احترام میگذاریم .

وی در ادامه گفت: سازمان خصوصی سازی سعی کرد با تمام حواس به این مساله بپردازد و این امر به بهترین شکل ممکن انجام شود. اما نکته قابل توجه این است که با توجه به حساسیت این موضوع به زمان بیشتری نیاز داریم و بهتر است با آرامش به پیگیری این مسئله بپردازیم. و قطعا تا اخر این ماه کاری به استقلال و پرسپولیس نخواهیم داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شاهد
از اولش هم معلوم بود
.. بی تدبیر ناامید
United States
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
شما که دراجرای قانون مجلس خودتان اینقدر متزلزل هستید ایا میخواهید در مقابل اعراب منطقه با لابی های قوی و تیم های شرق اسیا قد علم کنید کارهای ما بیشتر گفتار درمانی هست وبه درد کشک سابی میخورد
علی
Iran, Islamic Republic of
این دو باشگاه اگربرای مردم آب نداره برای برخی دوستان دولتی و مجلسی نون داره پس واگذار نمیشه که نمیشه...
من خودم فوتبالی شدید بودم اما الان دوست دارم این دو تا تیم با زیر و بمشون کلا نباشن
چون خیلی ساله که این دو تیم فوتبال نیستن، تیم دلالی و نون دونی برای یه سری از آقایون بیت المال خوار شده
SAABER
تمرین پرسپولیسی ها در راهروهای هتل در عربستان به دلیل بی پولی!

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس که خود را برای دیدار سه شنبه شب برابر الهلال آماده میکردند ظهر دیروز قصد داشتند تمرین عرق گیری خود را در سالن انجام دهند اما از آنجایی که باید ۱۵۰۰ ریال بابت استفاده از سالن پرداخت می کردند و این پول را نداشتند، در راهروهای هتل تمرین کردند!



AAYAA IN AABERO RIZY BAR NEZAAM BEGHAART RAFTE TAVSOT HAMIN BAASHGAAH HAAY BEDEHKAAR O BALANDEGAAN BODEJE HAA O FARAARIYAAN AZ PARDAAKHT MAALIYAAT HAA O TABDIL MAAL AMVAAL HAAY SERGHAT BE RAGHAASE KHAANE CHELO KABAABY HAA , NIST O NABODAST O NAKHAAHD BOD IN TEKRAARAAT SIYAAH NAMAAEI HAAY ZESHT O HAGHAART BAAR IN LOMPAN ZAADEGAAN SHYAAD . ???!!! .

AGAR KE PAASOKHI DAR KHOR VOJODAAT SHYAADESHAAN NADAHID O HAMGAAN KHAANANDE IN GONE KHBAR HAAY ZESHT RAA BE VAAGHEIYAT HAAY RYAAKAARAANE IN BAASHGAAH ROSVAA AAGAAH NANAMAAEID , KHOD ZANI HAAY TEKRAARIST KE ZARE ZARE RISHE NOR ANGHELAAB MAZLOM O NEZAAM BEGHAART BORDE ASH RAA KHAAHI SOZAAND HAMCHENAAN KE TAA KNON HAA KARDE ID O AX AAN RAA DAR SHOAARAAT RASAANE EI JAARIDE ID .....

JAHAAN NEWS , BERESAANID KE MASOLID O SARBAAZAAN FARAARY NAHAAYATAN KAAR KHOD RAA KHAAHND KARD O HAR AAN KASAAN O KAS NAA KASAAN O NEGHAABDAARAAN SAHNE ZAAR O HAMEO HAME HAAY HOSHDAAR AKHTAAR SHODE RAA VE SAR VAGHTAAT HATMIN MIRESAANAND .....
ali
فقط با این بحثا سر مردوم بیچاره و هوادار و گرم میکنن و الکی دلخوش..مای بدبخت هم فکر میکنیم میخوان یه کار مثبت انجام بدن هر چیزی یه پایانی داره نوبت به اینا هم میرسه
جهان .. هستیم دیگه !! همه چیز ..ی و سلیقه ای است و سالهاست با همین روش مردم را ... کرده ایم با همین تد.. و امید. با تشکر
این دوباشگاه محل آبخوری خیلی از عزیزان هست محاله که واگذار بشه
بهنام
نه میزارن این دو تا تیم خصوصی بشن ونه خودشون بودجه درست حسابی(مثل بودجه سپاهان ) بهشون میدن.از اون ور کارخونه دولتی فولاد مبارکه سالی 40 ملیارد میده به حساب سپاهان تا اونا مثل همیشه تو فصل نقل وانتقالات بهترین بازیکنا رو ازسرتاسر ایران بگیرن و پرسپولیس با چند تا بازیکن ضعیف و بی کیفیت بسته شه و بره جلوی الحلال 3 تا بخوره. در صورتی که اگه حاج حسین هدایتی تیم رو می خرید بهترین بازیکنای اسیا رو میاورد پرسپولیس.از همین الان معلومه که سپاهان رو فصل بعد هم قهرمان می کنن. لعنت بر این فوتبال مافیایی.