جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳

پیشنهاد نعمت‌زاده برای گرانی خودرو

پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب: 404496
عضو کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به جلسه دیروز این کمیسیون با وزیر صنعت، گفت:‌ وزیر صنعت موضوع افزایش ۱۰ درصدی قیمت خودرو در سال آینده را مطرح کرد که نمایندگان با آن مخالفت کردند.
به گزارش جهان، نادر قاضی‌پور در گفت‌ و گو با فارس، با تشریح جزئیات جلسه دیروز کمیسیون صنایع با نعمت‌زاده وزیر صنعت، اظهار داشت: در این جلسه وزیر صنعت موضوع افزایش ۱۰ درصدی قیمت خودرو در سال آینده را مطرح کرد اما نمایندگان با این مسئله مخالفت کردند.

وی ادامه داد: همچنین در جلسه روز گذشته، بحث‌هایی در مورد موضوع واردات سیگار مارلبرو و صدور مجوز واردات رسمی این محصول صهیونیستی از سوی وزارت صنعت مطرح شد.

قاضی‌پور اظهار داشت: طبق قانون برنامه پنجم، باید بین تولید و مصرف یک محصول توازن وجود داشته باشد که در حال حاضر در صنعت سیگار این مسئله وجود ندارد.

وی ادامه داد:‌ در این جلسه به وزیر صنعت گفتم که شما وزیر تولید و صنعت نیستید، بلکه وزیر واردات هستید و راه را برای واردات بی‌رویه خودرو، شکر و سیگار باز کرده‌اید.

عضو کمیسیون صنایع مجلس تأکید کرد: من از پاسخ وزیر صنعت قانع نشدم و موضوع توسعه تولید سیگار در کشور و واردات سیگار صهیونیستی مارلبرو را در صحن علنی مجلس مطرح خواهم کرد.

قاضی پور همچنین گفت قصد دارد پیشنهاد افزایش ۴ درصدی بهره‌مالکانه معادن را امروز در کمیسیون تلفیق مطرح کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *