يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۱۰

حکم جلب و بازداشت پرستار زن

دوشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب: 190197


خبرگزاری مهر نوشت: رئیس کل سازمان نظام پرستاری ایران از صدور حکم جلب و بازداشت یک پرستار زن به مدت سه روز توسط مقام قضائی خبر داد و گفت: گناه این پرستار این بوده که پرونده یک بیمار چاقو خورده در بخش اورژانس را با ۴۵ دقیقه تاخیر جمع آوری و به این مقام قضائی داده است.
غضنفر میرزابیگی روز دوشنبه در حاشیه نشست خبری که در سازمان نظام پرستاری برگزار شد، در ارتباط با موضوع مواردی از بازداشت تعدادی پرستار افزود: روز گذشته از گرگان گزارشی به دست ما رسید مبنی بر اینکه خانم پرستاری در شیفت شب به علت اینکه پرونده یک بیمار اورژانسی را که چاقو خورده و فوت کرده بود را با تاخیر ۴۵ دقیقه به مقام قضائی تحویل می دهد و همین مسئله باعث عصبانیت این مقام قضائی شده و حکم جلب و بازداشت این پرستار را صادر می کند. وی با گلایه از اینکه این پرستار زن به مدت ۳ روز در بازداشتگاه می ماند، ادامه داد: از دستگاه قضائی درخواست می کنیم این قبیل موارد را به مقامات قضائی تذکر بدهند.
میرزابیگی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا موارد مشابهی نیز اتفاق افتاده است، اظهار داشت: سه چهار مورد تاکنون اتفاق افتاده است که طرف مقابل یک مقام قضائی بوده است.رئیس کل سازمان نظام پرستاری ایران، هدف از طرح این موضوع را احتمال تکرار این قبیل اتفاقات ناگوار دانست و افزود: در تمامی این موارد که پرستاران بازداشت شده اند ثابت شده است که آنها بی تقصیر بوده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بیچاره پرستارا!.... خوش به حال رئیس بیمارستان و رئیس اورژانس!.... خوش به حال همه روءسا....
Iran, Islamic Republic of
اگر واقعیت داشته باشه وبنا به همین دلیل بازداشت شده باشد باید پیگیری شود وآن مسئول قضایی باید پاسخگو باشد
چنین حق برخوردی ندارند!!! اگر راست می گویند بروند خودشان را درست کنند که یک کار مثبت انجام نمی دهند اونم پرستار خانم که واقعا دلسوز و وظیفه شناسند البته کارمندان زن در هر موقعیت و زمانی اثبات کرده اند که وظیفه شناسن و دلسوز هستند....
اصلیها را بروید اصلاح کنید ............
Iran, Islamic Republic of
مقام قضائي مربوطه اول برود تاخير هاي چندين ساله خودشان را اصلاح كنند
سلام
ديواري كوتاهتر از اين پرستار پيدا نكردن
خدا بخير كند؟
Latvia
اگر 45 دقيقه تاخير در ارائه گزارش به مقام قضايي بايد منجر به بازداشت پرستار نگون بخت شود پس بسياري از مقامات و كارمندان دستگاه قضايي بايد به جرم اطاله چند ماهه و چندساله رسيدگي به شكايات مردم وسرگرداني آنها در دادگاهها ومحاكم قضايي به زندانهاي طويل المدت محكوم شوند. ضمن اينكه مگر مقام قضايي چكاره است كه اينگونه عصباني شود و براي ارضاء منيت خود از قدرت قضايي و بازداشت مردم استفاده نمايد؟
Latvia
مقام قضايي هيچ فرقي با ساير كارمندان ندارد. اينكه به خود اجازه دهند به بهانه انجام وظيفه حكم بازداشت خودسرانه صادر كنند عين سوء استفاده از قدرت و مظهر قانون گريزي است. قوه محترم قضائيه بايد با اين موارد بسيار شديدتر از اراذل و اوباش خياباني برخورد كنند تا مردم به آن اعتماد كنند و هركس قاضي نشود و حكم ندهد و آن را اجرا نكند كه در اين صورت سنگ روي سنگ بند نمي شود.
Iran, Islamic Republic of
نیست مقامات قضایی در اسرع وقت به همه امور رسیدگی می کنند

راستی از مهدی و فائزه چه خبر این بار کجا دارن ساندویچ می خورن؟!
Iran, Islamic Republic of
چون از کم و کیف قضیه اطلاعی نداریم نمی شود گفت مقام قضایی کار اشتباهی کرده یا درست عمل نموده ولی این موضوع را میشود با اطمینان کامل گفت که دستگاه قضایی در تعلل کاری و سرگردان نمودن مردم ید طولایی دارد و اگر بنا به بازداشت باشد خودشان از همه مستحق ترند.
محبی فر
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه برخی پرستاران در بیمارستان ها بجای انجام وظیفه شون کارشون نشستن و گپ و گفت با همکارانشون هست و رسیدگی به بیمار نمی کنند و با لحن طلبکارانه و بی اخلاقانه به مریض بیچاره یا همراه بیمار که عرق در اندوه مریضش هست برخورد می کنند ، صحبت من اینکه شما که حال و حوصله بیمار و پاسخگویی به سوالات همراه بیمار ندارید چرا به زور سهمیه هیئت علمی و غیره و ذالک اومدین توی این رشته ، بدون علم درشته تخصصی باعث آزردگی ارباب رجوع شدید