جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

اوباما سخنرانی جنجالی نتانیاهو را نمی‌بیند

سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب: 410598
باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا احتمالا سخنرانی جنجالی امروز سه شنبه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا را نخواهد دید.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، نشریه کنگره آمریکا نوشت: "جیک تاپر" مجری و گوینده سی ان ان شب گذشته اعلام کرد که یک مشاور ارشد کاخ سفید گفته است که اوباما در خلال سخنرانی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در یک نشست حضور خواهد داشت.
سخنرانی نتانیاهو قرار است در ساعت ۱۱ پیش از ظهر به وقت محلی در کنگره آمریکا انجام شود.

جاش ارنست مدیر رسانه ای کاخ سفید نیز تاکید کرد که من برنامه فردای رئیس جمهور را هنوز ندیده ام. من شک دارم که رئیس جمهور آمریکا همه وقت خود را برای دیدن این سخنرانی صرف کند.

اریک شولتز معاون جاش ارنست نیز گفت که چیزی برای افزودن به اظهارات ارنست ندارد. ولی برنامه عمومی رئیس جمهور آمریکا که عصر روز گذشته منتشر شده نشان می دهد که اوباما در ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه پیش از ظهر به وقت محلی، در یک نشست حضور خواهد داشت.

نتانیاهو احتمالا قصد دارد در سخنرانی امروز خود از راهبرد اوباما در قبال برنامه هسته ای ایران انتقاد کند. برخی نمایندگان دموکرات آمریکا اعلام کرده اند که در نشست امروز کنگره شرکت نخواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


م
United Kingdom
مشخص ا ست که نتانیاهو از اقدامات او با ما و کری در صورت ندادن امتیازی استراتزیک به ایران حمایت خواهد کرد اما همین را هم مشروط اعلام می کند . او بر سر اینکه دولت اینده امریکا از چه حزبی باشد با کری و اوباما و یا مجلس انها بحث می نماید و خط و نشانهایش را خواهد کشید والبته پنهانی و در راستای ایران هراسی و اسلام ستیزی بیشتر