جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

اظهارات قلعه نویی پیش از بازی با نفت

پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب: 410994
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران معتقد است تیم نفت مسجدسلیمان فوتبالی بانظر و برنامه ارائه می‌کند که باید از چنین تیم‌هایی ترسید.
به گزارش جهان به نقل از مهر، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت مسجدسلیمان که ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه امروز در محل سازمان لیگ برگزار شد، در خصوص این بازی ضمن بیان مطلب فوق گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد، نفت مسجدسلیمان از تیم‌های خوب لیگ است که فوتبال را با برنامه و نظم ارائه می‌دهد که باید از این تیم‌ها ترسید. آنها یک مربی جوان و خوشفکر دارند که به خوبی تیمش را در زمین اداره می‌کند.

وی افزود: ما هم استقلال هستیم و شرایط بازی‌‎‌های‌مان نسبت به نیم فصل نخست بهتر شده اما هنوز با ایده‌آل‌‎ها فاصله داریم. اینکه ۲ هفته یکبار بازی می‌کنیم، روی تیم ما تاثیر گذاشته است زیرا در شرایط مسابقه قرار نمی‌گیریم. البته امیدوارم فردا با یک بازی خوب، بتوانیم نفت مسجدسلمان را ببریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران اضافه کرد: از تماشاگران می‌خواهیم به ورزشگاه آمده و تیم را کمک کنند زیرا طبیعتا به آنها نیاز داریم. استقلال با حمایت تماشاگران خود می‌تواند روزهای بهتری را پیش رو داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه استقلال امروز شرایط خوبی دارد، تاکید کرد: امروز روح معرفتی به استقلال اضافه شده و بازیکنان با معرفت کار می‌کنند. این موضوع به ما امیدواری می‌دهد تا در هفته‌های بعدی نتایج بهتری را کسب کنیم. قطعا نشاط و معرفتی که در تیم ایجاد شده، می‌تواند به موفقیت استقلال کمک کند.

قلعه‌نویی اضافه کرد: از بازیکنان تیم متشکرم که در این مدت با توجه به مشکلات موجود، با تمام توان بازی کردند. امروز در تیم معرفتی ایجاد شده که قابل تحسین است، هر چند در گذشته فضا برای خیلی از مسائل مناسب نبود اما در حال حاضر شرایط خوبی داریم.

وی در مورد اینکه در این مسابقه به دلیل مصدومیت یا محرومیت بازیکنی را در اختیار ندارد، یادآور شد: هاشم بیک‌زاده و کرار جاسم را در اختیار نداریم، هرچند مصدومیت یعقوب کریمی برطرف شده اما سایر نفرات تیم مشکلی ندارند. البته ما دو بازیکن محروم داریم که خودمان هنوز دلیل محرومیت آنها را نمی‌دانیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در مورد احتمال تغییر زمان دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر و برگزاری آنها در روز ۱۴ فرودین‌ماه خاطرنشان کرد: هرچه به صلاح فوتبال ایران است را قبول می‌کنیم. امیدوارم این مساله برای تیم‌های ما در لیگ قهرمانان آسیا و تیم ملی موثر باشد. البته مشابه این مساله سال پیش برای تیم استقلال رخ داد و ما پیش از سفر به تایلند، درخواست تعویق دیدارمان با ذوب‌آهن را داشتیم که چنین اتفاقی رخ نداد.

وی در مورد تحول تیمش در نیم فصل دوم و کسب نتایج خوب این تیم در بازی‌های اخیر تاکید کرد: ابتدا لطف عنایت خداوند و سپس اینکه بازیکنان به یکسری مسائل پی برده و با تمام توان به میدان می‌روند. در نیم فصل نخست خوب بودیم اما روی اشتباه فردی، گل‌هایی را دریافت کردیم.

قلعه‌نویی در این خصوص اضافه کرد: در تعطیلات نیم فصل ۴ بازیکن بزرگ را به استقلال بازگرداندیم که این بازیکنان واقعا بزرگ بوده و سیاه باز نبودند. معرفت در تیم ما وجود دارد و به تیم بازگشته است. ما توانستیم اختلاف‌مان را با تیم‌های صدرنشین کم کرده ولی هنوز به استقلال ایده‌آل نرسیدیم.
https://jahannews.com/vdceo78eejh8zoi.b9bj.html
jahannews.com/vdceo78eejh8zoi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *