جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲۳
۲۳

واکنش عبدولی به حق‌خوری کره‌‌ای‌ها در مراسم اهدای‌ مدال +فیلم

سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب: 383256
سعید عبدولی در مراسم اهدای مدال نسبت به حق‌خوری کره‌ای‌ها واکنش جالبی نشان داد.
واکنش عبدولی به حق‌خوری کره‌‌ای‌ها در مراسم اهدای‌ مدال +فیلم
به گزارش جهان به نقل از فارس، رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی در ۴ وزن اول از صبح امروز آغاز شده است که گروسی و تابش، اعضای فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در سالن مسابقات کشتی حضور دارند.

* حمید سوریان، نابغه کشتی فرنگی ایران و جهان که در سالن مسابقات کشتی حضور دارد سعید عبدولی را تشویق کرد.

* عبدولی که باناداوری مقابل حریف کره‌ای بازنده شده بود هنگام دریافت مدالش حرکت کنایه‌آمیزی به حریفش انجام داد.

* بی اعتنایی عبدولی روی سکوی قهرمانی نیز در نوع خود جالب توجه بود. عبدولی بعد از دریافت مدالش بلافاصله اقدام به ترک سکو کرد و منتظر عکس یادگاری نماند، اما با اصرار مسئولان کشورمان برگشت هر چند که در این زمان هم اعتنایی به مراسم نکرد و زمانی‌که مسئولان برگزاری مسابقات اصرار داشتند که او هم در کنار قهرمان کره‌ای این وزن قرار بگیرد و مدال خود را برای انداختن عکس یادگاری بالا بگیرد بازهم اعتنایی نکرد و حاضر نشد در جشن قهرمانی کره‌ای‌ها شرکت کند تا به این روش حداقل اعتراض خودش را به بی‌عدالتی نشان دهد.


* اشک‌های محمد نصیری، قهرمان اسبق وزنه‌برداری و تشویق‌های دبیر و سوریان در زمان اهدای مدال عبدولی در نوع خود جالب توجه بود.

* زمانی که عبدولی سکوی قهرمانی را ترک کرد علیرضا دبیر به او گفت برو و عکس بگیر.

*تماشاگران کره‌ای از سوریان استقبال کردند و با وی عکس یادگاری گرفتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
한국어 사기꾼
مرتضی
ایییین که گفتی یعنی چه؟؟؟!!!!!!!!!!
قاسم
اول سلام، برا سلامتی اون شیر بیشه کارزار اینچئون کره که فقط کافی بغره تا هرچی شغال و کفتار از ترسش تشک کشتی رو به هر کثافتی بکشن! راسته که میگن: چو بیشه تهی ماند از نره شیر شغالی به بیشه بماند دلیر!
دوم سلامتی اون ملتی که غیرتشون اجازه نمیده ببرهای غرانشون هیچوقت زبون هر ناکس و نامردی بشن
آخرهم باید بگم داش سعید اگه مثل تختی جا تو دل ملت داشته باشی مهمه(که خدا بخاد تا حالا اثبات شده). شما غیرت و چند مرده حلاج بودنت رو نشون دادی! اگه ماهم یه جو غیرت داشته باشیم به جای حرف و دلداری با عمل جوابتو میدیم( هی ملت، این جوان کار میخواد، سرمایه میخواد، آسایش میخواد، آینده تباه شده که برای کشتی فدا کرده میخواد، نمیگم گلریزان میخواد. باید گل افشانش کنیم. اثبات کنین....
Iran, Islamic Republic of
کره ای متقلب
ali
حقشو خوردن..کشتی گیر کریهای خاک پای سعید نمیشد.تو 30ثانیه ضریه فنی شد.///امیدوارم تو مسابقات بعدی به اون جایگاهی که حقشه برسه
حق داشت بنده خدا اون از المپیک که اونجوری حقش و خوردن این از امروز که کره ای رو ضربه فنی کرد امتیازش و ندادن کوفت کره ای بشه مدال طلاحقش نبود حق عبد ولی بود عبد ولی بدون حقت پیش خدا محفوظ ((روز ستمدیده بر ستمکار سخت تر است از روز ستمگر بر ستمدیده )) این جمله زیبا از امام علی علیه السلام سعید عبد ولی تو برای ما قهرمانی
مهدي
Iran, Islamic Republic of
اگه بچه هاي ايران يتيم نبودن اينجوري سرشون رو

نمي بريدن .

فقط بلديم بگيم : متاسفيم !!

خيلي دلم به حال عبدولي سوخت .

تو روز روشن حقشون خوردن .

هيچ کس هم نتونست کاري بکنه .

خاک بر سر ....
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم چرا نگذاشتند اعتراضشو نشون بده!
گفتن برگرد؟
ایرونی
بی ارزشترین طلای مسابقات به قهرمان الکی کره ایها رسید.
دمت گرم مرد.... كتاسه كوزه شون رو به هم ريختي
اين يارو كه اولش كردند،‌از اين به بعد شبها كابوس فيتو خوردن مي بينه ... اونم چهارتا چهارتا
مهدی
Iran, Islamic Republic of
اگه نتونیم از حقش دفاع کنیم بی غیرتیم همین بی غیرت
علی
Iran, Islamic Republic of
ایرانی های با غیرت، جنس کره ای نخرید تا پوزشان را زده باشید!
مصطفی اصفهانی
خدا شاهده اگر من جای سعید بودم از دنیای کشتی برای همیشه خداحافظی میکردم تا با رسانه ای شدن این کار دنیا را به این بی عدالتی بشورانم. ایرانیها غیرت کنید و کمپین های حمایت از سعید را راه بندازید. نویسندگان ـ کاریکاتوریستهاـ شعرا و... همت کنید بقیه ورزشکارای حاضر در کره قبل از شروع هر مسابقه اسم و تصویر سعید عبدولی را بالا بگیرید . یالا همه مردم مسئولین دولت همه و همه ..... خدایا خودت فقط خودت کمک کن جگرمون سوخت خداااااااااااااااااااااااا
قربون عبد ولی
مشکل عبد ولی اینه که حریفش رو با تمام قدرت خورد خاکشیر میکنه او گه کره ایها اعمال نفوذ نمیکردند آبروشون میرفت چون قهرمانشون زیر فن های پی در پی عبد ولی له و لورده شده بود.واقعا عبد ولی کم نظیره.
رضا
برا مسئولان ورزش کشورمون خیلی خیلی متاسفم .... چرا برای دفاع ازعبدولی ، ورزشگاه کره رو بهم نریختن تا برا همیشه تاریخ درس بگیرن و بار آخرشون باشه.... ؟ ؟ ؟
میلاد
ما باید یاد بگیرم تو همه زمینه ها مخصوصا ورزش حریفان رو به همراه داور و تماشگران و... همه رو با هم شکست بدیم.
آقا دمش گرم کاش همه مثل سعید بودند به این میگن اقتدار یک پهلوان بالاخره به دنیا فهماند که ناراحت است
Iran, Islamic Republic of
اگه داور سوت رو نمیزد تا خود علی آباد فیتیله پیچ میبرد
سیاوش دولت سرایی
کره ای ها از این شاهکار ها زیاد دارند . آنها فقط وسایل خانگی و اتومبیل تولید نمی کنند داور حق خور و ... هم بلدند تولید کنند . جام جهانی چندسال پیش یادتان نیست ؟ همان سال که با گلهای مشکوک و آفساید چهارم دنیا شدند.
تبریزلی
Latvia
افرین به تو سعید ایول حال کردم برن بمیرن با این داوری هاشون خدایی اگه این داورا نبودن کره ایها چیکار میکردن الله واعلم تو تو چشم ما همیشه قهرمانی سعید جان یاشاسین سعید
مصطفى
خيلى مردى
فاطمه
سوریان باید از گرفتن عکس امتناع می کرد.