چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

احمدی نژاد وارد ورزشگاه شد

پنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب: 282159
مراسم تجلیل از خادمان نوروزی در حالی امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می شود که تاکنون 40 هزار نفر در این مراسم شرکت کرده و اتوبوس های پرتعداد حامل کارکنان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و سازمان هلال احمر از نقاط مختلف کشور در مسیر منتهی به ورزشگاه آزادی در حال تردد هستند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، مراسم تجلیل از خادمین ستاد تسهیلات سفرهای کشور که قرار است با حضور محمود احمدی نژاد رئیس جمهور، اسفندیار رحیم مشایی و محمد ملک زاده رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برگزار شود، دقایقی قبل با حضور جمعیتی در حدود 40 هزار نفر آغاز شد.
 
* بسیاری از شرکت کنندگان از ساعات ابتدایی صبح امروز در ورزشگاه مستقر شده اند.
 
* جمعیت حاضر در ورزشگاه کمی بیش از 40 هزار نفر است که عمده آنها را جمعیت هلال احمر، امدادگران و داوطلبان هلال احمر با لباس ها و کلاه های قرمز رنگ تشکیل داده اند.
 
* پیش از برگزاری این مراسم به صورت رسمی، تست صدای گروه های موسیقی واقع در سکویی که در وسط چمن ورزشگاه تعبیه شده در حال انجام است.
 
* حوالی ساعت 11 صبح هلیکوپترهایی که در سفرهای استانی برای حمل و نقل رئیس جمهور و هیات همراه استفاده می شود، بر فراز استادیوم آزادی ظاهر شد و دقایقی بر فراز ورزشگاه به گشت زنی پرداخت. در میان حضار این تلقی ایجاد شد که احمدی نژاد برای اطمینان از تعداد شرکت کنندگان بوسیله هلیکوپتر بر بالای استادیوم حاضر شده است.
 
* جمعیت حاضر در ورزشگاه آزادی شعار می دهند "توپ، تانک فشفشه، نهار ما چی می شه؟"
 
* در بخشی از استادیوم آزادی بنرهای مراسم و شعار "لبیک یا خامنه ای" و "سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" نقش بسته است.
 
* خبری از تبلیغات رایتل و کانون اتومبیل رانی و جهانگردی که حامیان مالی این برنامه هستند تاکنون مشاهده نشده است.
 
* کارتهای دعوت به مراسم که پیش از این گفته شده بود بدون آنها امکان ورود افراد به استادیوم وجود دارد و بازرسی ها که پیش از آن در مورد آن تبلیغ شده بود انجام نمی گیرد.
 
* نحوه توزیع غذا در میان مردمی که از ساعات ابتدایی صبح در استادیوم حضور دارند به نحو مناسبی انجام نشد. کارتن های ساندیس و غذا بر سر مردمی که بیرون ورزشگاه ایستاده اند پرتاب می شود و ماشین های حمل غذا و نوشیدنی در میان مردم چرخ می خورد و مردم نیز دنبال آن می دوند.
 
* آلبوم «یک خاطره از فردا» احسان خواجه امیری از بلندگوهای ورزشگاه در حال پخش است.
 
* این اولین مراسم در استادیوم 100 هزارتفری آزادی است که به صورت مختلط برگزار می شود. موج مکزیکی دور تا دور استادیوم اجرا می شود.
 
* قرار است در این مراسم، گروه های موسیقی و هنرمندان ضمن حضور به اجرای نمایش بپردازد.
 
* همچنین گفته می شود یکی از شرکت های بزرگ محصولات لبنی قرار است محصولات خود را بین شرکت کنندگان در این مراسم به صورت رایگان توزیع کند.
 
آغاز رسمی مراسم
 
* مراسم با قرائت قرآن آغاز شد و دو مجری برنامه سید جواد هاشمی و خانم آزادی اجرای برنامه را آغاز کردند. در ابتدای برنامه سید جواد هاشمی از حاضران خواست تا برای «خدا» دست بزنند، جمعیت هم بصورت یکپارچه با تشویق خود به این در خواست پاسخ مثبت دادند.
 
* علی نیکزاد، مرتضی تمدن و محمدشریف ملک زاده از اولین مسئولانی هستند که در جایگاه ویژه مسئولان حاضر شدند.
 
* محمود احمدی نژاد در ساعت 15:45 دقیقه وارد ورزشگاه شد و مورد استقبال جمعیت قرار گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *