چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۳
۱۷

نوبخت: رسانه‌ملی مواضع آمریکایی‌ها را پخش نکند/ احتمال تمدید مذاکرات

سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۵۸
کد مطلب: 428157
نوبخت با اشاره به اینکه یکی از راه های پیش روی دولت این است که یارانه ها را قطع کند، گفت: قطع یارانه ها فشار روانی زیادی به مردم تحمیل می کند.
نوبخت: رسانه‌ملی مواضع آمریکایی‌ها را پخش نکند/ احتمال تمدید مذاکرات
به گزارش جهان به نقل از مرصاد، محمد باقر نوبخت عصر امروز در همایش دومین سالگرد انتخابات خرداد ماه ۹۲ که در محل تالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به اینکه به انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: رئیس جمهور و همکاران او کماکان بر عهد خود با مردم پایبند هستند.

نوبخت با تاکید بر اینکه دولت به دنبال رفع مشکلات زندگی مردم است، گفت: دولت به دنبال این است که هم مشکلاتی که مربوط به زندگی داخلی مردم و هم مشکلاتی که مربوط به عرصه بین المللی است را حل کند.

سخنگوی دولت یازدهم با بیان اینکه مذاکرات هسته ای ایران به منظور رفع مشکلات ایران در عرصه بین المللی صورت می گیرد، گفت: هر کشور در مسیر برخورداری از فناوری هسته ای در ۳ سطح می تواند قرار داشته باشد. اولین سطح این است که یک کشور نیروگاه برق هسته ای داشته باشد و همچنین از بخشی از آن برای فعالیت های پزشکی استفاده کند.

وی ادامه داد: دیگر سطح برخورداری یک کشور از انرژی هسته ای مربوط به این است که مواد مورد نیاز در داخل کشور تولید شود و در لایه سوم این خواهد بود که کشور از چرخه کامل هسته ای برخوردار باشد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ملت ایران در گذشته از حقوق هسته ای خود محروم بودند، گفت: در مذاکرات هسته ای قدرت های جهانی بر حق ایران در خصوص برخورداری از انرژی هسته ای تاکید کردند.

نوبخت در ادامه صحبت های خود به آخرین مصوبه شورای اداری اشاره کرد و گفت: بر اساس دستورالعمل جدید بایستی ۲ هزار در مرحله اول و در مرحله دوم ۴ هزار دستیار جوان در سطوح مختلف مدیریتی استخدام دولت شوند تا بتوانیم انتقال تجربه انجام دهیم.

نوبخت در ادامه صحبت های خود با اشاره به اینکه دولت با مشکلات زیادی روبروست، گفت: اصلاح قیمت ها و یارانه ها از جمله مسائلی است که دولت با آن روبروست.

وی با اشاره به اینکه یکی از راه های پیش روی دولت این است که یارانه ها را قطع کند، گفت: قطع یارانه ها فشار روانی زیادی به مردم تحمیل می کند.

وی با اشاره به اینکه مردم با مشکلاتی از جمله بیکاری روبرو هستند، گفت: من امروز در گلزار شهدای کرمانشاه با فردی برخورد کردم که به من گفت فرزندش با وجود اینکه ۳۵ ساله است اما هنوز شاغل نشده و به تبع آن نیز هنوز تشکیل خانواده نداده است.

نوبخت گفت: دولت امروز گروگان تصمیمات گذشته است که باید آن را ترمیم کند.

این مقام مسئول همچنین به کمک دولت به بخش درمان اشاره و یادآور شد: قطعا این کمک ها در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

سخنگوی دولت یازدهم با بیان اینکه دولت پای مذاکره خواهد ماند تا حقوق مردم را بگیرد، یادآور شد: در گذشته اینگونه بوده است که لباس جنگ می پوشیدیم و روبروی دشمن می ایستادیم اما حالا در مذاکرات حضور داریم و به دنبال این هستیم تا حقوق خود را بگیریم.

نوبخت با اشاره به اظهارات طرف مقابل ایران در مذاکرات هسته ای گفت: آن ها یک نگرانی هایی دارند و می گویند که نکند ایران از انرژی سلاح تولید کند اما این دقیقا چیزی است که ما قبول نداریم.

وی گفت: در دکترین دفاعی ما بمب اتمی جایگاهی ندارد و رهبر معظم انقلاب به عنوان یک فتوای شرعی این را مطرح کردند.

سخنگوی دولت به تلاش دولت برای رفع نگرانی ها اشاره کرد و گفت: تا آن جا که به منافع ملی ما لطمه نخورد این نگرانی ها را رفع می کنیم. در مقابل نیز ما یک سری نگرانی هایی داریم.

نوبخت گفت: من به کسانی که نگران هستند می گویم که جریانات منطقه را نگاه کنید و ببینید که امروز چه جریانی نگران است. اسرائیل و حزب الله لبنان این ۲ جریان هستند و می بینیم که این اسرائیلی ها هستند که ناراضی هستند و حزب الله تایید می کند.

وی تاکید کرد: حالا ممکن است یک نفر مقام آمریکایی یک حرف مزخرفی بزند اما این نباید در رسانه ملی منتشر شود. نباید حرف آن ها را تکرار کنیم.

این مقام مسئول در دولت تدبیر و امید گفت: برخی از رسانه ها تنها بمباران ناامیدی و یاس می کنند.

سخنگوی دولت همچنین به امکان ادامه یافتن مذاکرات اشاره کرد و گفت: چه ضرورتی دارد که مذاکرات تا ۱۱ تیرماه باشد. مهم این است که ظلمی که به مردم وارد می شود برداشته شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جناب نوبخت حق هسته‌ای ایران در دولت قبل مورد تأکید قرار گرفته بود.
شما چه کاری انجام دادید؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جز تخریب دست آوردهای قبلی؟!
توی این سی و شش سال انقلاب خیلی چیزا دیدیم صبر ثمر داره ان الله مع االصابر
عاقبت این حرفای بی در و پیکر شما هم معلوم میشه
ما که وظیفه خودم را می دانیم رهبرمان را می شناسیم
شما خدا می داند کجا می روید
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
اینا نمی خوان مردم بدونن سر چی دارن معامله می کنن
رزمنده باز نشسته
Iran, Islamic Republic of
رسانه ملی سانسور کند و شما هم که همه عزت و غیرت را پنهانی می فروشید ! حال ما از کجا بدانیم سر ما چه بلایی دارند میآرند
جواد
نه اینکه شما پیام آور شادی وشورید به تصمیمات خودتان بنگرید وبعد حرف بزنید این سر در گمی مردم رانگاه کنید اگه مردید ومی خواهید یارانه را قطع کنید مردانه بگویید چرا سردر گمی ایجاد می کنید آن وقت انتظاردارید مردم از شما رو راستی وصداقت را یاد بگیرند مشکل اینجاست که وزیران این دولت هیچ کدام درد گرسنگی وفقر را نچشیده اند وحبر ندارند مردم چه می کشند
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
این مقام مسئول با اشاره به اینکه ملت ایران در گذشته از حقوق هسته ای خود محروم بودند، گفت: در مذاکرات هسته ای قدرت های جهانی بر حق ایران در خصوص برخورداری از انرژی هسته ای تاکید کردند.
!!!!
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
سخنگوی دولت یازدهم با بیان اینکه دولت پای مذاکره خواهد ماند تا حقوق مردم را بگیرد، یادآور شد: در گذشته اینگونه بوده است که لباس جنگ می پوشیدیم و روبروی دشمن می ایستادیم اما حالا در مذاکرات حضور داریم و به دنبال این هستیم تا حقوق خود را بگیریم!!!!


چقدر سابقه جبهه داري ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
من یقین دارم مذاکرات تا زمان اتنخابات مجلس شورای اسلامی تمدید میشود چون آمریکائیها به نتیجه انتخابات دل بسته اند و امیدوارند تا مجلسی منفعل و اصلاح طلب روی کار بیاید که هر چیزی خواستند بدون ترس از مصوبات مجلس به کشور تحمیل کنند
رضا
Romania
مساله فلسطین و یا پشت در نگه داشتن ترکیه برای ورود به اتحادیه اروپا رو نگاه کنید یکی از ترفندهای غربی ها مطول کردن مذاکراته
فتامل
Iran, Islamic Republic of
رسانه ملی پخش نکند تا خدایی نکرده مردم به آمریکا بدبین نشوند
شاکری
چرا رسانه ملی نباید گفته های مسولین امریکای جنایتکار امریکا را پخش کند تا شما پشت پرده هرچه خواستید به سر این مملکت بیاوریید واین قدر نگویید دولت گذشته اگر می توانید کاری انجام دهید بسم الله اگر هم نمی توانید شما را به خیر مارا بسلامت
شما که مواضعتون را آمریکا میدونه و اسراییل به مردم هم که راست نمی گویید چه خبره بناراین چه انتظاری دارید برای یک تیم خبر رسانی
مسلما دست به دامن رسانه های خارجی میشه
دولت که هرچه دلش می خواهد می کند از راه ندادن کار شناس به برنامه تا لغو برنامه هائی چون ثریا و مناظره . انتظار دارید صدای چند منتقد را هم خفه کنید تا کسی جرات نکند بگوید امتیازاتی که در مذاکرات می دهید چی هستند
خدا عاقبت مارو به خیر کنه
ح
Norway
شمارابخدااین شندرغازی که ماهانه میدهید قطع کنید واینقدربه مردم عزیزمااهانت نکنید ومنت نگذارید .
م
Norway
اختیاردارید آقای نوبخت مگرناراحتیدکه مردم دشمن بزرگ خودرابشناسند که چه کسانی هستندکه درخواست سانسورمزخرفات شیطان بزرگ راازرسانه هامیکنید ؟
Iran, Islamic Republic of
فعلا که کل مقامات امریکایی دارند مزخرف میگویند یعنی کلا همه را سانسور کنیم شما که دم از ازادی بیان میزنید