شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

مقیمی: گزارش حادثه ورامین آماده شد

پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب: 457858
معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به حادثه ایجاد شده در ورامین که منجر به برهم خوردن یکی از مراسم های قانونی شد، گفت: گزارش این حادثه از سوی استاندار تهران تهیه شده و در دست بررسی است.
به گزارش جهان،محمد حسین مقیمی عصر پنجشنبه در حاشیه مراسم ترحیم خواهر رئیس سازمان ثبت احوال کشور در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:عده ای به صورت قانونی در حال فعالیت هستند و حق شان است که حمایت شوند.

به گزارش ایرنا وی درباره اینکه چه برخوردی بایستی انجام پذیرد تا مردم شاهد تکرار چنین اتفاقاتی در ایام پیش رو نباشند ؟ اظهارکرد: احزاب و گروههای که به صورت قانونی فعالیت می کنند و عده ای هم به صورت غیرقانونی این مراسم را برهم می زنند و کار خلاف قانون می کنند که باید برخورد مناسب با آن ها شود.
وی تصریح کرد: باید برخورد مناسب با برهم زنندگان مراسم ها و تجمعات قانونی انجام گیرد تا کسی به خودش اجازه ندهد جلسات قانونی را برهم بریزد.
مقیمی خاطرنشان کرد: مسوول رسیدگی، شناسایی و برخورد با چنین عواملی که به برهم زدن مراسم ها مبادرت می ورزند دستگاه قضا است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *