جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

شهادت دو مبارز فلسطینی+تصاویر

جمعه ۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۱۲
کد مطلب: 414459
یک جوان فلسطینی و یک مبارز گردان‌های شهید عزالدین قسام روز گذشته و امروز به شهادت رسیدند.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، یک جوان ۲۰ ساله فلسطینی که هفته گذشته در اردوگاه جلزون واقع در شمال رام الله در مرکز کرانه باختری زخمی شده بود، امروز چهارشنبه بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.


«احمد بیتاوی» مدیر درمانگاه پزشکی فلسطین در اظهاراتی مطبوعاتی تاکید کرد که «علی صافی» جوان فلسطینی هفته گذشته در جریان درگیری با نظامیان صهیونیست در اردوگاه جلزون از ناحیه سینه هدف تیراندازی نظامیان صهیونیست قرار گرفته و شدیدا خونریزی کرده بود.


لازم به ذکر است که ۳ روز پیش نیز اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه قلب علی دقایقی از کار افتاده و به شهادت رسیده اما بعدا مشخص شد که وضعیت وی بهبود یافته است تا اینکه امروز چهارشنبه سرانجام بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.


شهادت یک مبارز قسامی

یک مبارز گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» امروز ـ پنج‌شنبه ۶ فروردین ـ در جریان آموزش نظامی به مقام رفیع شهادت نائل آمد.


گردان‌های قسام با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که «احمد نمر غزاوی» ۲۱ ساله از مسجد التقوی در استان خان یونس واقع در جنوب نوار غزه در جریان آموزش نظامی به شهادت رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *