جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۴

دست گل جدید رجب اردوغان +عکس

سه شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۳۲
کد مطلب: 420957
مارک کاوندیش، دوچرخه‌سوار انگلیسی و برنده پنجاه‌ویکمین مسابقات دوچرخه‌سواری در ترکیه پس از آن که از سخنرانی طولانی رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه در مراسم توزیع جوایز به ستوه آمد سکوی دریافت جایزه را ترک کرد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، قهرمان انگلیسی مسابقات دوچرخه‌سواری ترکیه پس از طولانی شدن سخنرانی اردوغان در مراسم اعطای جوایز، سکوی اهدای جایزه را ترک کرد.

به گزارش شبکه خبری اسکای‌نیوز عربی، مارک کاوندیش، دوچرخه‌سوار انگلیسی و برنده پنجاه‌ویکمین مسابقات دوچرخه‌سواری در ترکیه پس از آن که از سخنرانی طولانی رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه در مراسم توزیع جوایز به ستوه آمد سکوی دریافت جایزه را ترک کرد.


شبکه اسکای نیوز عربی گزارش داد این دوچرخه‌سوار هنگامی که سکوی اهدای جوایز را ترک می‌کرد، توسط یکی از محافظان اردوغان متوقف و به خواهش وی به روی سکو بازگشت.

کاوندیش در کنفرانسی خبری درخصوص ملالت آور بودن سخنرانی رئیس جمهوری ترکیه که بیش از ۱۰ دقیقه به طول انجامیده بود، اظهارنظر نکرد.

این در حالی است که روزنامه "حریت" ترکیه گزارش داد که ریاست جمهوری ترکیه در صفحه خود در پایگاه اجتماعی "توییتر" ادعاها درخصوص این مساله را رد کرده است.

اردوغان در صفحه خود در توییتر نوشت: مارک کاوندیش که رتبه دوم را در مسابقه کسب کرده بود، از سکو پایین نرفت بلکه وی به سکوی اعطای جایزه فراخوانده شد چراکه دو جایزه را در دو گروه مختلف کسب کرده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به عنوان یه دلسوز عرض می کنم تمام اخبارها را خودتون یک بار بخونید همیشه دو یا سه پارا گراف اول شبیه همه خبر رسانی خلاصه خبر برای یک خبریه که حداقل 20 الی 25 پاراگراف داشته باشه تا خواننده اگه وقت نداشت بتونه از خلاصه خبر استفاده کنه نه برای یک خبر دو سه پراگرافی شما خلاصه خبر می زنید ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
در هر حالی بخاطر نقش منفی اش در تجهیز و انتقال تروریستهای آدمکش به سوریه و عراق خدا لعنتش کنه
Iran, Islamic Republic of
اگه ایران بود که سکته میکرد.مسئولین ایرانی سخنرانی کمتر از نیم ساعت را کسر شان میدانند. کلا در کشورهای جهان سومی سخنرانی زیاده.
آره تو خوبی رجب جان