چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰
۲

توضیح حجت الاسلام سعیدی درباره جنجالها

جمعه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب: 163575
 دفتر امام جمعه قم در خصوص مطالب منتشر شده از وی در سایت های خبری، توضیحاتی ارائه داد و بیان داشت: بدون شک رهبر معظم انقلاب از چنان کمالات و اوصاف بلندی برخوردارند که هرگز نباید برای توصیف ایشان به چنین نقل قول‌هایی روی آورد.



به گزارش خبرگزاری رسا، به دنبال انتشار گزینشی بخشی از سخنان حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سعیدی امام جمعه محترم قم که در یک مراسم محدود مطرح شده بود، دفتر وی در پاسخ به تماس برخی از علاقمندان، توضیح زیر را به نقل از ایشان منتشر کرد:

اینجانب چند ماه پیش در جمع محدودی سخنرانی داشتم. متاسفانه بخشی از آن که صرفا نقل قول بوده،گزینش شده و برخی سایت‌ها با انتشار آن موجب نگرانی عده‌ای شدند. بدون شک رهبر معظم انقلاب از چنان کمالات و اوصاف بلندی برخوردارند که هرگز نباید برای توصیف ایشان به چنین نقل قول‌هایی روی آورد.

در هر صورت از حساسیت منطقی و هوشمندی همه عزیزان کمال تشکر را دارم.

دفتر حجت الاسلام و المسلمین سعیدی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Kingdom
اين توجيه كه بدتر از خود صحبتهاست. بنا بر اين مطلب، خود وي اشتباه كرده و بايد اعتراف و توبه كند.
Iran, Islamic Republic of
یعنی چه؟ آدم هر نقل قولی را می گوید؟! میدانید بیماردلان و دشمنان داخلی و خارجی چه سوء استفاده هایی دارند می کنند؟ با این کارتان بچه حزب اللهی ها را شرمنده کرده اید. اون از مشایی این از شما.