جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

ثبت دارایی ۴۱۴ سیاستمدار پاکستانی

سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب: 383274
دبیر کمیته انتخابات پاکستان گفت: با توجه به اینکه سیاستمداران برای ارائه لیست دارایی‌های خود همکاری نمی‌کنند شفافیت صد در صدی انتخابات امکان‌پذیر نیست.
به گزارش جهان به نقل از فارس، با اینکه امروز (سه شنبه) آخرین مهلت ثبت دارایی سیاستمداران در کمیسیون انتخابات است اما فقط ۴۱۴ نفر دارایی‌های خود را ثبت کرده‌اند.

قرار بود اعضای مجلس سنا، مجلس ملی و مجلس‌های ایالتی پاکستان لیست دارایی‌های خود را به کمیسیون انتخابات ارائه دهند تا برگزاری انتخابات شفاف در آینده محقق شود اما بیش از ۷۵۰ نفر هنوز لیست دارایی‌های خود را ارائه نکرده‌اند.

اشتیاق احمد‌خان دبیر کمیته انتخابات پاکستان در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به وضع پیش آمده و همکاری نکردن سیاستمداران برای ثبت دارایی‌ها شفافیت صد در صدی انتخابات امکان پذیر نیست.

کمیسیون انتخابات پاکستان اعلام کرد: قرار شده تا ۱۵ اکتبر لیست دارایی‌های نخست وزیر و اعضای مجلس در سایت کمیسیون انتخابات منتشر شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *