سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱
با حضور ۴۰۰ جانباز فعال فرهنگی و سیاسی انجام می شود

برگزاری کنگره جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی

جمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب: 423873
نخستین کنگره سراسری جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی فردا با حضور ۴۰۰ جانباز فعال فرهنگی و سیاسی منتخب از سراسر کشور و ۵۰ نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، نخستین کنگره سراسری جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی فردا بعدازظهر همزمان با میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز در مرکز سیدالشهدای تهران برگزار می‌شود.

در این کنگره که ۴۰۰ جانباز فعال فرهنگی و سیاسی منتخب در سراسر کشور، ۵۰ نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی، رئیس و تنی چند از اعضای شورای شهر تهران، شهردار تهران و تعدادی از شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی حضور خواهند داشت، حجج‌‌الاسلام ابوترابی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و غلامعلی حدادعادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

بر اساس این گزارش، در بخش دوم این کنگره، مجمع عمومی تأسیس جمعیت جانبازان، اساسنامه و مرام‌نامه این تشکل را تصویب و اعضای شورای مرکزی را انتخاب خواهند کرد.

در پایان کنگره نیز نشست خبری اعضای هیأت رئیسه موقت مؤسسین جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با حضور خبرنگاران رسانه‌ها برگزار و نتایج انتخابات شورای مرکزی اعلام خواهد شد.

بر مبنای این گزارش،‌ جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی به همت جمعی از جانبازان نخبه فرهنگی و سیاسی با هدف سازماندهی جانبازان فعال در سراسر کشور از اردیبهشت سال ۹۲ با عنوان «جبهه جانبازان انقلاب اسلامی» اعلام موجودیت کرد و پس از صدور مجوز فعالیت از سوی کمیسیون ماده ۱۰ قانون فعالیت احزاب به «جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی» تغییر نام داد.

مجتبی شاکری، مجتبی رحماندوست، علیرضا ذاکانی، حسین مظفر و سیدمهدی هاشمی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس جزو مؤسسین این جمعیت هستند که محمد اسماعیل کوثری ریاست موقت هیأت مؤسسین این جمعیت را عهده‌دار است.

گفتنی است، نخستین کنگره سراسری جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی از ساعت ۱۶ الی ۱۹ در مرکز فرهنگی سیدالشهدا واقع در خیابان شهید مفتح،‌ پایین‌تر از میدان هفت تیر برپا می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *