پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۱۱

نماز اول وقت ظریف در مذاکرات+عکس

دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب: 392878
با وجود اینکه ظریف و همکارانش این روزها سخت‌ترین لحظات کاری را می‌گذرانند، اما سختی و فشردگی مذاکرات با جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا، او را از نماز اول وقت باز نداشت.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان که معمولا ساعات مذاکره را بگونه‌ای تنظیم می‌کند تا به نماز اول وقت خود برسد، این بار وسط پنجمین نشست سه‌جانبه خود با کری و کاترین اشتون در ششمین روز مذاکرات وین ۸، نماز ظهر را به وقت محلی اقامه کرد.


ظریف در وسط مذاکرات با یادآوری وقت نماز به کری و اشتون، از محافظانش خواست که به او سجاده‌ای بدهند. او در گوشه‌ای از اتاق مذاکرات، نماز اول وقتش را خواند و سپس سجاده را به محافظانش داد و به ادامه مذاکرات پرداخت.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این عکس داخل هواپیماست ربطی به وین نداره
تو هواپیما کمد داره
Iran, Islamic Republic of
بله خیلی هواپیماها دارن
Australia
خدایا خودت پشتیبان فرزندان ملت باش
همیشه همینطوره که آدم آخر کار یاد قبر و قیامت میفته!!
Australia
پس خوبه تو هم که اول کارته همیشه به یاد قبر و قیامت باشی
Iran, Islamic Republic of
همین نماز کمکش کنه انشاالله
محمد
Iran, Islamic Republic of
البته ممكنه أقاي دكتر ظريف اين كار رو كرده باشند، اما اين عكس مربوط به اين موضوع نيست..... اين عكس از نماز آقاي ظرفي در داخل هواپيماست.... به صندلي سمت راست عكس دقت كنيد!!!
حمید
آفرین باریک الله!!!
خب مگه کار مهمی کرده وظیفشه......ایشان جواب بدن تمدید بابی.نتجه بودن مذاکرات چه فرقی داره....فقط بازی با لغات فک کنم انشاء شون خوب شده
Iran, Islamic Republic of
خدا ايشان را براي ملت و انقلاب حفظ كند