پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۳
۸

مصوبه‌خاتمی‌برای رژه‌نرفتن روی‌پرچم‌آمریکا!

جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب: 322875
آن ایام در شورای عالی امنیت تصویب شده بود که از روی پرچم آمریکا رژه نروند وآن را لگد کوب سمبلیک نکنند.
به گزارش جهان به نقل از پارسینه، سید محمدعلی ابطحی، معاون رئیس جمهور در دوران اصلاحات در صفحه شخصی خود در فیس بوک مدعی شد در دوران ریاست جمهوری سید محمد خاتمی، مصوبه ای در شورای عالی امنیت ملی تصویب شده بود که در آن رژه رفتن و لگدکوب کردن پرچم آمریکا را قدغن کرده بود. متن یادداشت ابطحی بدین شرح است:

در دوره اول ریاست جمهوری آقای خاتمی یک سفر رفتم بیروت و با شورای مرکزی حزب الله درمنزل سید حسن نصرالله دیدار داشتم. آن ایام در شورای عالی امنیت تصویب شده بود که از روی پرچم آمریکا رژه نروند وآن را لگد کوب سمبلیک نکنند.

یکی از اعضای شورای مرکزی حزب الله پرسید که چرا این مصوبه را داشته اید. گفتم پرچم مال مردم آن کشور است. نشانه گرایشهای حاکمیت نیست، لگد کردنش اهانت سمبلیک به مردم یک کشور است…به هم نگاه کردند و یکی از آنان گفت والله، فکره.(یعنی اینم نظری است). اما به لج دولت، چندی پس از این مصوبه دوباره رژه از روی پرچم آمریکا شروع شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پرچم نماد مردم هست ایا ما اگر کسی به پرچم ایران بی حرمتی کنه خونمون به جوش نمیاد
سيد علي- م
هر وقت ايران هم اين همه جنايت كرد اون وقت اشكال نداره پرچمش را لگدكوب كنند تا به اين صورت مردم به جنايات !!! دولتمردانشان اعتراض كنند
اميرحسين
تحليلاتون ما رو كشته
France
این حرفتون همونقدر مسخره است که وسط جنگ یکی ... مثل زیباکلام بگه افراد دشمنو نکشید، آیا دوست دارید دشمن شما رو بکشه؟! یا اگه دشمن شمارو بکشه چه حالی میشید؟ پس دشمنو نکشید!
اما هم زمان همون دشمن در حال قلع و قمع کردن افراد مملکت ماست.
در جنگ سرد بین ایران و بلوک غرب خصوصا امریکا همین اتفاقات داره می افته و ما نمی تونیم وقتی اونا دارن حکومت ما رو با لفظ توهین امیز رژیم مذهبی صدا می زنن یا ما رو تروریست و یا سازنده بمب اتم برای ترور می خونن ساده ازکنارشون بگذریم و آروغ روشنفکری بزنیم.
اتش زدن پرچمشون کمترین کاره چون هنرمندان و نخبگانمون اغلب عرضه، غیرت و یا شرف مبارزه با استکبارو ندارن ولیاونا از ظرفیت حتی احمق هایی مثل تری جونز برای ضربه به ما استفاده می کنن.
بیش از صد سال است کشورم را زیر سلطه گرفتند. منابع سرزمینم را غارت کردند. پاره های جگر این مردم را کشتند. به زور چماق لباس عفاف و حجاب از تن زنان و دخترانمان درآوردند. به فرهنگ و تاریخ تمدن مان اهانت کردند. یک مشت قاتل غاصب از ملتی با تاریخ تمدن 7000 ساله حق توحش گرفتند. مردم انقلابی را وسط خیابان به گلوله بستند و جوی خون را انداختند. بارها کودتا کردند. از منافقین و گروهک های تروریستی حمایت کردند و اندیشمندان و دانشمندان ما را ترور کردند. جنگ را به این ملت تحمیل کردند. نقشه نسل کشی برای همه ما ایرانی ها می کشند...
می خواهیم سر به تن شان نباشد. شما که دم از بی حرمتی می زنید، چه جوابی به خاطر این همه جنایت آمریکا در حق این ملت دارید؟ تازه اسلاممان و قرآن سوزی هایشان به کنار.
خیلی کار خوبی کرده؛ هیچ دلیلی نداره به پرچم یه ملت بزرگ توهین کنید
وقتی می خواهید از بزرگی ملت آمریکا صحبت کنید لطفا سرخ پوستان آمریکا و اندیشه آنها را مد نظر بگیرید. سرخ پوستان که صاحبان اصلی آمریکا هستند با این پرچم مخالف اند.
زهرا
Iran, Islamic Republic of
امثال شماها آدمهای غربزده عاشق امریکا باعث ذلت ایرانید