چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۲
۱

عکس / عروج مسلحانه

سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب: 302877
یک بسیجی، با رزم جامه کامل، سجده بر خاکِ خطوط مقدم جبهه نبر حق علیه باطل نهاده است. احتمالا در حال اقامه نماز است و با معبود خویش خلوت کرده است.
به گزارش جهان نيوز، پیامبر اعظم (ص ) می فرماید:"الصلوة ، معراج المؤمن" یعنی "نماز، معراج مؤمن است".( منبع:كشف الاسرار، ج ۲، ص .۶۷۶ سرالصلوة ، ص ۷، اعتقادات مجلسی ، ص ۲۹ ). با یادآوری این حدیث شریف، به تماشای عکس زیر بنشینید.
یک بسیجی، با رزم جامه کامل،درست در کنار سلاحش، سجده بر خاکِ خطوط مقدم جبهه نبر حق علیه باطل نهاده است. سلاحی که با آن "زبرالحدید" را بر دشمنان خدا می بارد. احتمالا در حال اقامه نماز است و با معبود خویش خلوت کرده است.خوب که دقت کنی، گویی سلاح نیز بخشی از سجاده او است. حقیقتا عکس زیبایی است از معراج یک مجاهد. پس با عنایت به فرمایش پیامبر اعظم(ص) ، می توان عنوانِ"عروج مسلحانه" را بر این عکس نهاد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم
اللهمّ اجْعَلْ لی فیهِ الى مَرْضاتِكَ دلیلاً و لا تَجْعَل للشّیْطان فیهِ علیّ سَبیلاً و اجْعَلِ الجَنّهِ لی منْزِلاً و مَقیلاً یا قاضی حَوائِجَ الطّالِبین»
خدایا! در این ماه راهنما و مرشدی فرارویِ من برای نیل به مقامِ خشنودی‌ات قرار بده و راهِ سلطه شیطان بر من را در این ماه سدّ بفرما و بهشت را منزلگاه و آسایـشگاه من قرار ده. اى برآورنده حاجت‌هاى جویندگان.