جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
دو مرجع تقلید تأکید کردند:

راهپیمایی روزقدس عبادت است

چهارشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۵۰
کد مطلب: 432170
دو تن از مراجع تقلید شیعیان با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز قدس، گفتند: آحاد ملت مسلمان باید به عنوان عبادت در این راهپیمایی شرکت کنند.
به گزارش جهان به نقل از صدا و سیما، آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی با بیان اینکه روز قدس، از ابتکارات امام راحل(ره) است، تصریح کرد: مسلمانان با شرکت در راهپیمایی روز قدس یکپارچه و یک‌صدا علیه اسرائیل شعار دهند و بدانند این کار اثر بسیار فوق العاده‌ای در سطح جهان خواهد داشت.

استاد برجسته حوزه با اشاره به اینکه در شرایط کنونی منطقه، اسرائیل در جایگاه امنی نشسته و مسلمانان را به جان هم انداخته است، تأکید کرد: هیچ‌یک از برادران و خواهران دینی نباید غافل بشوند و بدانند راهپیمایی روز قدس امسال بسیار حساس است و باید به عنوان عبادت در این مراسم شرکت کنند.

تأکید بر حفظ وحدت و یکپارچگی


آیت الله العظمی جعفر سبحانی نیز در سخنانی گفت: لازم است تا همه مسلمانان با حفظ وحدت و یکپارچگی در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.

وی راهپیمایی روز قدس را یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی دانست و افزود: امام خمینی(ره) با هدف آزادی قدس شریف این روز را قرار دادند.

این مرجع تقلید شیعیان گفت: اما راحل(ره) تصریح کردند اگر دولت‌های اسلامی و مسلمانان هر کدام یک سطل آب بریزند اسرائیل از میان خواهد رفت.

وی افزود: بنابراین لازم است همه مسلمانان در روز قدس برای تجلی وحدت و یکپارچگی و برای آزادی قدس در راهپیمایی روز جمعه شرکت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *