جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

امشب تهران غبار آلود خواهد بود

دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۹
کد مطلب: 378171
مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور عصر امروز برای استانهای قم، مرکزی، جنوب سمنان و جنوب تهران وزش باد و گرد و خاک را پیش‌بینی کرد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور عصر امروز برای استانهای قم، مرکزی، جنوب سمنان و جنوب تهران وزش باد و گرد و خاک را پیش‌بینی کرد.

احد وظیفه افزود: براساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی دو روز آینده در سواحل دریای خزر واستان اردبیل ابرناکی، بارش باران گاهی با رعد وبرق و وزش باد ودریا مواج پیش بینی می‌شود که بتدریج از روزچهارشنبه از ناپایداری در این مناطق کاسته خواهد شد. همچنین در سه روزآینده در شمال غرب کشور نیزدر ساعات بعد از ظهر تا اوایل شب افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد رخ خواهد داد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با بیان این‌که روزهای چهارشنبه و پنج شنبه دمای هوا درسواحل شمالی کشور افزایش می‌یابد، افزود: بعد از ظهر امروز، برای استانهای قم، مرکزی، جنوب سمنان و جنوب تهران وزش باد و گرد و خاک دور از انتظار نیست.

به گفته وی، در سه روز آینده برای شمال سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی وزش باد وگرد و خاک پیش بینی می‌شود.

مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وضعیت هوای تهران، گفت: آسمان تهران در روز سه‌شنبه کمی ابری و درپاره‌ای نقاط وزش باد در ارتفاعات بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. همچنین حداقل و حداکثر دما در این روز به ۲۴ و ۳۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد. در روز چهارشنبه نیز آسمان پایتخت کمی ابری گاهی وزش باد دربعدازظهر و رشد ابردرارتفاعات پیش‌بینی شده است و حداقل و حداکثر دما در این روز ۲۵ و ۳۵ درجه سانتیگراد خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *