جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۲

انتقاد تند قلعه‌نویی از برنامه ۹۰

چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب: 376074
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه مجری برنامه نود دنبال تخریب این تیم است گفت: به بازیکنانم گفته‌ام کسی حق ندارد با برنامه این آقا مصاحبه کند و اگر قانون اجازه دهد از وی شکایت خواهیم کرد. قلعه‌نویی همچنین به انتقاد از کارشناس داوری این برنامه پرداخت و گفت: آقای فنایی نشان داد آنچه را که به وی گفته‌‌اند را اعلام کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از بازی این تیم برابر سایپا خاطرنشان کرد: ابتدا دو عرض تسلیت دارم یکی به خاطر درگذشت خبرنگار با شرافت آقای نفر و دیگری شاعره بزرگ کشورمان سرکار خانم سیمین بهبهانی. سالروز ورود آزادگان عزیز را هم تبریک می گویم.

وی در بخش دیگری از حرف‌هایش عنوان کرد: در خصوص بازی باید به تیم خودم تبریک بگویم. دو تا توپ روی دروازه ما آمد که دو گل خوردیم. ولی چندین موقعیت گل ایجاد کردیم و کرنرهای زیادی هم زدیم. ما موقعیت های فراوانی خلق کردیم که این نشان از بازی خوب ما دارد.

سرمربی تیم استقلال با تمجید از عملکرد ابراهیمی گفت: باید به مجموعه خودم تبریک بگویم که یکی از بهترین هافبک دفاعی‌های تاریخ ایران را به خدمت گرفته ایم. به نظرم در جام جهانی به امید ابراهیمی جفا شد و او نشان داد که یکی از بهترین های فوتبال کشور است.

قلعه نویی همچنین تاکید کرد: در مجموع بازی خوبی بود. ما در نیمه دوم به سیستم ۳ - ۳ - ۴ تغییر روش دادیم و کاملا تهاجمی بازی کردیم. به آقای جلالی هم به خاطر بازی خوب آنها تبریک می‌گویم. ما بار دیگر به تیم سال ۸۳ نزدیک می شویم.

وی با انتقاد از برنامه ۹۰ تلویزیون عنوان کرد: شب گذشته در برنامه ۹۰ به تیم استقلال بی احترامی شد و به سرپرست تیم ما اجازه ندادند که از تیم ما دفاع کند. از این پس ایشان حق ندارد اسمی از قلعه نویی بیاورد و مصاحبه ای از من پخش کند. من به بازیکنانم گفتم که دیگر حق ندارند با ۹۰ مصاحبه کنند.

قلعه نویی از فنایی هم انتقاد کرد و گفت: آقای فنایی قبل از اینکه برود داخل برنامه خود را ثابت کرد و نشان داد که آنچه را که به وی گفته اند در برنامه ۹۰ بیان کرد. من باید بگویم که ما خودمان از فوتبال هستیم و می‌دانیم که داوری چگونه است. اگر قانون اجازه بدهد از مجری ۹۰ شکایت خواهیم کرد. تمام اس ام اس ها در این برنامه جهت دار است. همه چیز توجیه شده است. اینها درد فوتبال ماست.

بعد از این اظهار نظرها قلعه نویی از حاضرین پرسید سوالی دارند که هیچ خبرنگاری از وی سوالی نپرسید!

سرمربی آبی ها اما خارج از سالن کنفرانس خبری هم با خبرنگاران گفتگو کرد و با اشاره به مشکلات خط دفاعی این تیم گفت: مشخص شد در ساختار دفاعی خیلی مشکل داریم. ما با یک اوت دستی به حریف پنالتی دادیم و باید در این باره زیاد کار کنیم اما خوشحالی من برای این است که یک بازیکن را برای آینده استقلال آوردم و مثل خیلی ها به آینده خودم فکر نکردم بلکه به خاطر آینده استقلال این کار را کردم.

امیر قلعه نویی در خصوص اینکه چرا طرفداران استقلال به ورزشگاه نمی آیند گفت: مطمئن باشید طرفداران استقلال با این تیم آشتی می کنند. اگر سه - چهار هفته دیگر بگذرد، با بازیهای زیبایی که ارائه می کنیم به ورزشگاه می آیند. آنها در دسته سوم هم ما را تنها نگذاشته بودند و با تداعی بازیهای سال ۸۳ تماشاگران را به ورزشگاه برمی گردانیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مافيا...
90 خودش مافیاست. یادت رفته چطور الکی واسه یه بچه تبلیغ راه انداختن و...