پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

فرگوسن پاسخ تماس کی‌روش را نداد

چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب: 355374
کمیته آموزش فدراسیون فوتبال برای دعوت"الکس فرگوسن" سرمربی پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد به ایران دست به دامن کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران شد؛ با این حال فرگوسن پاسخ تلفن دستیار سابق خود را نداد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، کمیته آموزش فدراسیون فوتبال برای دعوت"الکس فرگوسن" سرمربی پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد به ایران دست به دامن کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران شد؛ با این حال فرگوسن پاسخ تلفن دستیار سابق خود را نداد.

همایش برترین مربیان فوتبال ایران قرار است در روزهای ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت‌ماه سال جاری در هتل المپیک برگزار شود. طبق هماهنگی‌های به عمل آمده، در این همایش ۶۰۰ نفر از مربیان برتر فوتبال در دو بخش زنان و مردان که فاقد مجوز برای انجام کار مربیگری در باشگاه‌ها و رقابتهای لیگ برتر هستند، با شرکت در کلاس‌های دانش افزایی که مورد تایید فیفا و AFC است، در پایان دوره گواهینامه اخذ مجوز برای فعالیت در باشگاه‌ها دریافت خواهند کرد.

محمد احسانی رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال درباره وضعیت دعوت الکس فرگوسن به این مراسم به خبرنگار مهر، گفت: ما هفته گذشته نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا زدیم و از آنها خواستیم این مساله را پیگیری کنند. همچنین از کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی هم خواستیم به واسطه دوستی صمیمی که با فرگوسن دارد به ما در دعوت از وی به ایران کمک کند.

وی افزود: با این حال کی‌روش روز دوشنبه و قبل از سفر تیم ملی به آفریقای جنوبی به ما اعلام کرد که تلفن همراه فرگوسن خاموش بوده و وی نتوانسته با سرمربی پیشین منچستریونایتد صحبت کند.

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در ادامه تاکید کرد: ما دعوت فرگوسن را پیگیری می‌کنیم. از لحاظ زمانی هم برای صدور ویزای وی مشکلی نداریم چون فیفا می‌تواند یک روزه برای فرگوسن ویزا صادر کند.

به گفته احسانی تاکنون فقط حضور جان اووه رئیس کمیته آموزش فوتبال باشگاه هامبورگ و یکی از مدرسان یوفا ر همایش برترین مربیان فوتبال ایران قطعی شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *