شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

مجلس پیگیر پرونده "دانشجویان ستاره دار"

شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب: 355770
پرونده دانشجویان ستاره دار به علت ابهامات فراوانی که دارد، از دید نمایندگان کمیسیون آموزش باید به طور جدی بررسی شود و قابل اغماض و چشم پوشی نیست.
به گزارش جهان؛ دکتر زهره طبیب‌زاده نوری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پرونده دانشجویان ستاره دار و نحوه پذیرش آنها به دلایل مختلفی از دید بنده و سایر نمایندگان کمیسیون آموزش ابهام برانگیز است و با توجه به قانع نشدن نمایندگان از توجیهات وزیر علوم، سوال از وزیر علوم در دستور کار صحن قرار دارد و با رسیدن نوبت این طرح سوال، نمایندگان خواستار توضیحاتی شفاف و روشن از وزیر علوم در این زمینه خواهند بود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه هیچ اطلاعاتی از سوی وزارت علوم و تحقیقات در این زمینه به مجلس ارائه نشده است، ما هیچ اطلاعاتی از این دانشجویان در اختیار نداریم، اما با توجه به اینکه وزارت اطلاعات برخی از این افراد را دارای سابقه سیاسی و امنیتی دانسته است، لذا باید با دقت و جدیت بیشتری صلاحیت این دانشجویان بررسی گردد.
https://jahannews.com/vdcefn8x7jh8nfi.b9bj.html
jahannews.com/vdcefn8x7jh8nfi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *