پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
یکی از نزدیکان شیخ شحاته:

سلفی‌هابارهاشحاته راتهدیدبه مرگ کرده‌بودند

جمعه ۷ تير ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۲۵
کد مطلب: 295579
یکی از نزدیکان شیخ «حسن شحاته» از رهبران شیعه مصر که به دست سلفی‌ها به شهادت رسید، گفت که شیخ شحاته بارها از سوی سلفی‌ها تهدید شده بود.
به گزارش جهان، فارس به نقل از سایت ۱۴ فوریه نوشت: شیخ عبدالمولی الجعفری از علمای الازهر گفت که شیخ شحاته از سوی سلفی‌های مصر تحت تعقیب بود و بارها از سوی سلفی‌ها تهدید شده بود اما تصور نمی‌کرد که وحشی‌گری سلفی‌ها تا حد قتل و مثله کردن اجساد آنها برسد.

وی تاکید کرد که سلفی‌ها از خارج حمایت مالی می‌شوند، کانال‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای در اختیار دارند که علیه شیعیان بکار می‌گیرند اما با این حال ما تا آخرین نفس به مذهب اهل بیت علیهم السلام پایبند هستیم و هرگز در برابر جنایتی که علیه شیخ شحاته و همراهان وی مرتکب شدند، سکوت نخواهیم کرد.

روز یکشنبه گذشته گروهی از شیعیان که به مناسبت نیمه شعبان در منزل یکی از شیعیان در روستای ابومسلم در الجیزه گردهم آمده بودند، توسط تعدادی از سلفی‌های تندرو هدف حمله قرار گرفته و در جریان ضرب و شتم این شیعیان چهار نفر از آنها از جمله شیخ «حسن شحاته» از رهبران شیعه کشته شدند و مهاجمان اسباب و اثاثیه منزل را تخریب و خانه را به آتش کشیدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *