پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱

توضیحات لاریجانی درباره نشست با ظریف

يکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب: 424179
رئیس مجلس در ابتدای نشست علنی امروز خانه ملت توضیحاتی را درباره نشست غیرعلنی ۲ ساعته نمایندگان با ظریف وزیر خارجه و عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ارائه داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پس از آغاز جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) پارلمان در سخنانی کوتاهی اظهار داشت: ما از ساعت ۸ صبح امروز با حضور آقایان محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و عباس عراقچی نشست غیرعلنی به مدت ۲ ساعت داشتیم.

وی افزود: در جلسه غیرعلنی مجلس درباره مذاکرات هسته‌ای مباحثی مطرح شد، آقایان ظریف و عراقچی نیز توضیحات کافی درباره نحوه مذاکرات هسته‌ای و همچنین مذاکرات اخیر ایران با ۱+۵ ارائه دادند.

رئیس مجلس تصریح کرد: نمایندگان مجلس نیز در نشست غیرعلنی خانه ملت نظرات خود را درباره مذاکرات هسته‌ای مطرح کردند، امیدوارم در تعاملات دوجانبه میان نمایندگان مجلس و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای، مذاکرات هسته‌ای به شکل خوبی ادامه یابد و دستاوردهای خوبی برای ملت ایران به دنبال داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کاظم
کدام دستاورد. ؟ بگوييد ازدست رفت!!