جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

حمله پهبادها امنیت جانی اوباما را برهم زد

چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۴۰
کد مطلب: 404270
تهدید‌های ناشی از پرواز پهپادها امنیت کاخ سفید را به شدت زیر سئوال برده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، بخش امنیتی آمریکا در تلاش برای مقابله با پرواز پهپادها بر فراز و محوطه بیرونی و داخلی کاخ سفید برآمده است.

به گزارش وبگاه روسی «اسپوتنیک» هم‌اکنون بخش امنیتی آمریکا قادر به مقابله با پرواز اشیاء پرنده کوچک که به فضاهای محافظت شده کاخ سفید رخنه می‌کنند، نیست.

بر اساس این گزارش، حادثه روز دوشنبه سقوط یک پهپاد بر ساختمان‌های کاخ سفید آسیب‌پذیری مکان اقامت اوباما و عملکرد ضعیف بخش امنیتی کاخ سفید را در مقابله با این گونه رخدادها به رخ کشید.

با وجودی که کاخ سفید با موشک‌های زمین به هوا محافظت می‌شوند، اما این مکان در برابر پهپادهای کوچک ناتوان است و شناسایی آن‌ها برای مقام‌های مسئول بسیار دشوار است.

این منبع خبری در خاتمه نوشت:سقوط پهپاد در روز گذشته و در کاخ سفید، سئوال‌های زیادی را نسبت به عملکرد سرویس‌های امنیتی و توانایی آن‌ها در مقابله با اشیاء پرنده کوچک و نیز در خطر بودن جان اوباما رییس جمهور آمریکا برانگیخته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *