چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۴

پاسخ ظريف به پیام نوروزی اوباما/ زمان انتخاب است

تکذیب عضویت در اینستاگرام
جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب: 413649
وزیر خارجه ایران در آستانه سال نو شمسی در صفحه توییتر خود نوشت: زمان آن رسیده که آمریکا و متحدینش انتخاب کنند
پاسخ ظريف به پیام نوروزی اوباما/ زمان انتخاب است
به گزارش جهان، محمد جواد ظریف که از اوایل هفته جاری به منظور مذاکره با همتای آمریکایی و دیگر کشورهای عضو گروه ۱+۵ به لوزان سوییس سفر کرده است، در صفحه توییتر خود نوشت: مردم ایران تصمیم خود را گرفته اند؛ "تعامل باعزت". زمان آن رسیده که آمریکا و متحدینش انتخاب کنند؛ "فشار یا توافق".

بر اساس این گزارش سيد عباس عراقچي عضو ارشد تيم مذاكره كننده هسته اي در صفحه توييتر خود همين مطلب را با عنوان پاسخ ظريف به اوباما منتشر كرد.

ظریف صفحه‌ای در اینستاگرام ندارد


در همین حال، اداره کل دیپلماسی رسانه‌ای وزارت امور خارجه اعلام کرد: با توجه به فعالیت برخی افراد در اینستاگرام به نام محمد ظریف و معرفی خود به عنوان نزدیکان وزیر امور خارجه کشورمان هرگونه ارتباط این صفحات با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان ادعا و نادرست می‌باشد و این صفحات جعلی است.

وزارت امور خارجه ضمن اعلام اینکه صفحه و یا صفحات مشابه ادعایی جعلی می‌باشد، نسبت به اهداف دایر کنندگان نیز ابراز تردید می‌کند.

گفتنی است، با توجه به اهمیت مذاکرات هسته ای و ادامه رایزنی ها در روزهای آینده در سطح وزیران خارجه آمریکا و سه کشور اروپایی و احتمالا چین و روسیه، ظریف و دیگر مذاکره کنندگان سال نو را در لوزان تحویل خواهند کرد.

هیاتهای مذاکره کننده ایران و ۱+۵ تلاش دارند تا در این دور از مذاکرات از مرحله بررسی راه حل‌ها برای حل مسایل مطرح در چارچوب توافق جامع عبور کنند و به مرحله تدوین توافق جامع وارد شوند.

این دور از مذاکرات تا اوایل هفته آینده (۲ فروردین) ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


....!.دارن بازیت میدن.
نمی فهمی؟؟؟؟؟؟؟
....
Iran, Islamic Republic of
رئیس دولت یازده بارها اعلام کرده ....
حالا چرا در سایت وزارت خارجه جوابش رو نمیده
مهدی
Austria
آقای ظریف در ایسنا گرام خود به اوباما پیام داده است که بین توافق وتحریم یکی را انتخاب کند؟؟ خیلی خنده آوراست این حرف , چرا؟؟؟ مگر زمانی که ایشان تشریف میبرند پای میز مذاکره دهان ایشان را توار چسب زده اندکه انجا همین مطلب را به جان کری ....نمیگوید و میاید و در ایسنا گرامش بصورت نوشته مینویسد ؟؟ اینها واقعا خودشان را مچل کرده اند یا ملت را ؟؟