جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲۶
۷۵
همزمان با روز طبیعت ایرانی

روز سیزده صهیونیستها با جشن ایرانی‌کشی +تصاویر

سه شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب: 352449
برخی تصور نحوست روز ۱۳ فروردین‌ماه در فرهنگ ایرانی را با قتل عام فجیع ایرانیان توسط یهودیان مرتبط می‌دانند، روزی که یهودیان در آن با نام عید «پوریم» به جشن و پایکوبی می‌پردازند.
روز سیزده صهیونیستها با جشن ایرانی‌کشی +تصاویر
به گزارش جهان، شاید در میان اعداد هیچ عددی را نتوان یافت که به اندازه عدد ۱۳ درباره نحوست آن یا خرافی بودن پندار نحوست آن، در میان ملت‌های مختلف جهان سخن گفته شده باشد. معتقدان به نحوست ۱۳ نظر مشترکی درباره نحوست آن ندارند و هر ملت یا قومی به وجهی این نحوست را توجیه می‌کنند.

گفته می‌شود که ۱۳ در نزد چینی‌ها و مصریان باستان عددی مبارک تلقی می‌شده، اما اکثر ملل جهان به نحوست آن معتقد بوده‌اند. برخی می‌گویند که انسان از همان روزی که با شمارش اعداد آشنا شد، از عدد سیزده خوشش نمی‌آمد. در مسیحیت تصور خرافاتی نحس بودن عدد سیزده را با شام آخر حضرت عیسی(ع) مرتبط می‌دانند که در آن حضرت مسیح و دوازده حواری‌اش که بر روی هم سیزده نفر می‌شوند حضور داشته‌اند. برخی دیگر، این تصور را به ضیافت اجتماع ۱۲ خدا در اساطیر یونان ارتباط می‌دهند که با پیوستن ناخواسته لوکی، روح ستیزه‌جویی و شیطنت به آن جمع، تعدادشان به سیزده رسید و در نتیجه، بالدر محبوب خدایان کشته شد.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/000352/n00352449-t.jpg


اما در ایران؛ برخلاف تصور عده‌ای که می‌کوشند نحوست روز ۱۳ فروردین‌ماه را تنها مرتبط با عدد ۱۳ و تفاسیر و توجیهات نشأت گرفته از فرهنگ غربی برگردانند، بسیاری برآنند که نحوست این روز در ذهنیت تاریخی ایرانیان، به قتل عام فجیعی برمی‌گردد که بر مبنای برخی از منابع از سوی یهودیان در زمان خشایارشاه هخامنشی انجام شده است. ایرانیان از همان زمان روزهای سیزدهم فروردین ماه را در اعتراض به جنایت بزرگ یهود و آن ایرانی‌کشی عظیم سر به کوه و صحرا می‌گذارند و تا به اصطلاح خود نحوست و نافرخندگی آن روز را دور از خانه بدر می‌کنند.

همه اقوام و ملت‌های دنیا آیین‌ها و مناسبت‌های شاد و غم مخصوص خود را دارند. قوم یهود نیز مانند اقوام دیگر مناسبت‌ها، اعیاد و جشن‌های ویژه خود را دارند که از آن میان می‌توان به عید فصح(مهم‌ترین عید)، عید روز شنبه، عید اول ماه، عید سال هفتم(سال انفکاک)، عید سال یوبیل، عید هفته‌ها(شاووعوت)، عید اول سال (روش هشانا)، یوم کیپور(روز کفاره)، عید سایبان‌ها (سکوت)، عید گشایش(حنوکا) و عید قرعه‌ها (پوریم) اشاره کرد.


https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000352/nf00352449-1.jpg


عید قرعه‌ها یا جشن پوریم از جشن‌های تأسف‌برانگیز و غیر انسانی آیین یهود است که هر سال در روز سیزدهم ماه ادار برابر با ۱۳ اسفند یا فروردین ـ‌ بسته به ۱۲ ماهه یا ۱۳ ماهه بودن سال عبری ـ توسط یهودیان برگزار می‌شود. این جشن با عنوان نجات یهودیان برگزار می‌شود و یادآور قتل عام چند ده هزار ایرانی در زمان خشایارشاه هخامنشی است که در جریان آن طی دو یا سه روز ۷۰ هزار نفر از ایرانیان توسط یهودیان قتل عام شدند. برخی منابع تعداد کشته شدگان این نسل‌کشی بزرگ را تا ۵۰۰ هزار تن، یعنی بیش از نیمی از جمعیت ایران آن روزگار ذکر کرده‌اند.

ماجرای تراژدی غمبار ایرانیان و نسل‌کشی عظیم یهودیان در ایران، در کتاب استر از کتاب‌های آخرین بخش‌ عهد عتیق تشریح شده است که به اختصار بدین شرح است: خشایار شاه در روز جشن تاجگذاری خود، در حال مستی از ملکه «وشتی» می‌خواهد تا زیبایی خود را به مهمانان بنماید، اما ملکه به دلیل حجب و حیا و عفت ایرانی‌اش از این درخواست سرباز می‌زند. پادشاه به او خشم گرفته و تصمیم می‌گیرد تا زن دیگری را به عنوان ملکه انتخاب کند.


در این بین یک دختر یهودی به نام هدسه یا استر مورد توجه شاه قرار می‌گیرد. این دختر که همراه با عده‌ای از زنان زیبا به قصر آمده بودند، ابتدا با همکاری پسرعمویش مردخای، هامان وزیر خشایارشاه را برکنار کرده، می‌کشند و مردخای را جانشین وی می‌کنند و سپس از خشایارشاه اجازه می‌گیرتد تا دشمنان یهود را در سه روز متوالی از میان بردارند و چنین می‌شود که قتل عام بیش از ۷۰ هزار ایرانی و غارت اموال آنان در طی این سه روز رقم می‌خورد.

یهودیان در زمان خشایارشاه جزء اقلیت های مذهبی ایران بوده و همواره سعی در نفوذ در دربار شاه ایران داشتند. هامان صدراعظم خشایارشاه به دلیل نافرمانی یهودیان از دستورات و قوانین پادشاهی، ابراز نگرانی کرده و پادشاه را در جریان توطئه‌های یهودیان قرار می‌دهد و از پادشاه می‌خواهد تا با توطئه آنان مقابله کند. مردخای رهبر یهودیان آن زمان ایران با دسیسه های فراوان و فرستادن «استر» یکی از دختران یهودی به دربار، او را جانشین شهبانوی ایران ـ‌ وشتی ـ کرده و از این طریق نقشه های شوم خود را به وسیله آن دختر و اغوای شاه ایران اجرا می‌کند.


هامان وزیر شاه را از توطئه مردخای آگاه می‌کند، اما استر که به شدت بر روی شاه سست‌عنصر تسلط یافته بود، با خائن جلوه دادن هامان و اینکه وی توطئه کشتن شاه را در سر دارد، هامان را بر دار می‌کند. توطئه استر و مردخای با کشتن هامان پایان نمی‌یابد و آنها حکم قتل هر ۱۰ پسر هامان را نیز از پادشاه ایران می‌گیرند و اجسادشان را بر دار می‌کنند. پس از کشتن هامان، یهودیان مهاجر ساکن ایران که به دربار نفوذ کرده بودند، دست به قتل عام گسترده ایرانیان می‌زنند.

پس از این قتل عام ایرانیان، یهودیان جشن و پایکوبی بر پا کرده و به شکرانه غلبه بر ایرانیان و ریختن خون دشمنان قوم یهود، آن روز را عید اعلام کرده و روزه می‌گیرند. مردخای از آن زمان به یکی از اولیای این قوم و استر ـ آن دختر فاسد یهودی ـ نیز به شخصیتی مقدس و مورد لطف خداوند تبدیل می‌شود. استر پس از آن کتابی می‌نویسد که تمام این وقایع را لطف و رحمت الهی و با اراده خداوندی توصیف می‎کند و کتاب او اکنون یکی از کتاب‌های آخرین بخش عهد عتیق کتاب مقدس به شمار می‌رود.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000352/nf00352449-2.jpg


هرچند برخی از مورخین با دیده تردید بر صحت تاریخی این داستان می‌نگرند، اما همین میزان نقل نیز کافی است تا نشان دهد که کتاب «استر» یکی از شواهد و مصادیق برجسته و بارز نژادپرستی یهود است و از عمق نفرت و انزجار یهودیان نسبت به غیر یهودیان بخصوص ایرانیان حکایت دارد. گفته می‌شود شدت نفرت و نسل‌کشی یهود در این کتاب به حدی است که برخی از علمای یهود در سده نخست میلادی تردید داشتند که این کتاب را در کتاب مقدس درج کنند! همچنین از قول مارتین لوتر از رهبران پروتستان نقل شده که آرزو کرده بود که کاش این داستان وجود نداشت.

هنوز بعد از گذشت ۲۶ قرن از این واقعه، یهودیان در روز پوریم، به میمنت این پیروزی بزرگ و قتل عام بی‌سابقه تاریخی و با نام از بین بردن دشمنان یهود، کتاب استر را می‌خوانند، تا سرحد سرمستی شراب می‌نوشند و به یکدیگر هدیه و شیرینی پیشکش می‌کنند و با سرمستی به جشن پایکوبی می‌پردازند. در شهرهای رژیم اشغالگر قدس، کودکان و نوجوانان یهودی به مناسبت این واقعه نقاب و لباس‌های رنگارنگ می‌پوشند و کارناوال شادی به راه می‌افتد و یهودیان تمام دنیا به ویژه در آمریکا و اروپا این روز را جشن می‌گیرند.

پوریم در سراسر جهان از سوی یهودیان گرامی داشته می‌شود و البته اوج این جشن‌ها در سرزمین‌های اشغالی صورت می‌گیرد. خاخام‌های یهودی در این جشن‌ پوریم چنان بدمستی می‌کنند که به قول خودشان تفاوت میان «نفرین بر هامان» و «درود بر مردخای» را تشخیص نمی‌دهند. رژه زامبی‌ها در اسرائیل از دیگر مراسم عید پوریم در اسراییل است که در آن صهیونیست‌ها خود به شکل آدم‌خوارها درآورده و اعضای مصنوعی از بدن انسان را به نشانه این هولوکاست بزرگ بر دهان می‌گیرند.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000352/nf00352449-3.jpg

نتانیاهو در جشن پوریم ۱۹۹۹

از دیگر مراسم یهودیان در روز عید پوریم هامان‌سوزان است که در آن هامان و ده پسرش را نماد دشمنان قوم یهود دانسته و بطور سمبلیک در مراسمی، نمادی و یادبودی از هامان، وزیر الوزاری خشایارشاه را در آتش می‌سوزانند. همچنین یهودیان با پختن شیرینی به نام گوش هامان بر دار کردن وزیر ایرانی را جشن می‌گیرند. متأسفانه به دلیل هجمه گسترده فرهنگی و چیرگی فراگیر یهود بر رسانه‌های ارتباط جمعی جهان این مراسم‌ها علاوه برکشورهای غربی در برخی از مناطق افغانستان، لیبی ، مراکش ، بخارای ازبکستان ، قفقاز و یمن نیز برگزار می‌شود.

متأسفانه برخی از ایرانیان پیرو دین یهود، نیز بدون توجه به ریشه تاریخی این واقعه و کشتار ایرانیان، این روز را در نقاط مختلف جهان و از جمله خود ایران به جشن و پایکوبی می‌گذرانند، بی‌آنکه توجه کنند که زنده نگاه داشتن این جشن بیش از هر چیز توهین به ایران و ایرانی است.

به گواهی منابع و شواهد، با ظهور صهیونیسم در دهه‌های اخیر و به ویژه پس از تشکیل رژیم جعلی اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی، جشن پوریم رنگ و بوی متفاوتی به خود گرفته است و سردمداران این رژیم منحوس به پوریم، وجهی سیاسی داده‌اند و گاه با اشاراتی به آن واقعه، تلویحا ایران و ایرانیان را به تکرار کشتاری مشابه تهدید می‌کنند، همچنان که سه سال قبل نتانیاهو در دیدار با اوباما نسخه‌ای از کتاب استر را به او هدیه داد و این هدیه از منظر تاریخی بسیار پرمعنا بود.

منبع: تسنیم
https://jahannews.com/vdceew8xojh8nei.b9bj.html
jahannews.com/vdceew8xojh8nei.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
یعنی میگی ما داریم جشن کشته شدنمونو میگیریم
بله دقیقا همین طوره!
....
Iran, Islamic Republic of
صهیونیسم زیر پای مردان خداست!
اسرايیل باید از صفحه روزگار محو شود
نه ، اين اصلا جشن نى ، توى اون روز اين قدر كشتار زياد بود و خونه مردم رو به آتيش ميكشيدن و به ناموس ايرانيا تجاوز كردن كه مردم از ترس بهكوه و دشت پناه بردن به خاطر همين ميگن سيزده فروردين نحسه و مردم ميگن حتما از خونه بزنن بيرون
عوض رفتن بیرون از خونه باید مثل هلوکاست ایرانیها به احترام کشته شدگان این روز مراسم نمادین برگزار کنن نه اینکه برن پیک نیک آش رشته بخورن
.....
بله متاسفانه چون اگاهی از هیچچیییی نداریم
Iran, Islamic Republic of
ما هم جشن نمیگیریم، فقط میریم بیرون از خانه، همین، این جشن نیست...!!!!
فتح خیبری دیگر بباید ساخت!!
محسن
باید دید در فیس بوک مقامات ایرانی این عید را هم تبریک می گویند؟!
تذکره
تکبیر الله اکبر الله اکبر الله اکبر خامنه ای رهبر مرگ بر ضد ولایت فقیه مرگ بر انگلیس مرگ بر آمریکا مرگ بر منافقین وکفار مـــــرگ بر اســرائـیــل
Iran, Islamic Republic of
با تشكر از اطلاع ريانب
علی
خدا لعنت کند یهودیان بی دین را .
لطفا از لفظ صهیونیست استفاده کنید.
Iran, Islamic Republic of
خودمونیم.. فرقی هم ندارند... اون یهود هست که در قرآن مورد نکوهش واقع شده
مملی
یهودیان اصلاً دینی ندارند که بخواهیم به بی‌دینان‌شان لعنت بفرستیم و دینداران‌شان را استثناء کنیم. لعنت بر یهود کلهم اجمعین
حسینی
Iran, Islamic Republic of
تکلیف یهودیت با صهیونیست جداست عزیزان.یهودیان درکشورمان ودرجاهای دیگرآزادندولی آنچه برضداسلام ومسلمین ومسحیت .حتی یهودیت تلاش می کندصهیونیست ها وفراماسونری هست
هاشم
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر مردمی که توسط پیامبرشان نفرین شدن .
بدترین قومی که خداونددرقرآن معرفی کرده است همینهاهستند ،قوم یهود
عکسها معلوم نیست.
Canada
خودتون ميگين ٢٦ قرن پيش. چه ربطى به امروز داره. چرا انقدر بر طبل جدايى ميكوبيد؟ بگذاريد هر كسى به هر دين و ايينى هست شاد باشد. از شادى و جشن مردم هميشه ناراحتيد چرا؟
jam
شما خوش باشید.زیاد خودتو ناراحت نکن
Colombia
شما بخش" استر" عهد عتیق انجیل را را بخوان تا خودت بفهمی برای چی انقدر شادند و اگر ایرانی باشی پس از خواندنش گریه خواهی کرد.
دو سال پیش نتانیاهو این واقعه را در کتابی تجدید چاپ شده به اوباما رسما هدیه داد و درخواست کرد که دوباره یک ایرانی کشون دیگر راه بیندازند تا ایرانی جماعت برای همیشه خفه شود؛ حالا شما برو شاد باش!!!
در ضمن از همان سال تا کنون صهیونیست ها روز 13 فروردین جشن ایرانی کشون می گیرند. لباس ایرانی های زمان خشایار شاه را می پوشند و مردم ما را به سخره می گیرند؛ حالا باز هم شما برو و شاد باش!!!
Iran, Islamic Republic of
مهم نیست واسه 26 قرن پیشه مهم اینه که همین الانم جشن میگیرن در حالی که نباید بگیرن
خودت فهمیدی چی گفتی کشتن ایرانیها رو جشن می گیرن نکنه مثل مقامات پرچمی که کنار نظرت عشق صهیونیسمی
آیه 120 سوره بقره :
ولن ترضی عنک الیهود و لا النصری حتی تتبع ملتهم
معنی:
و هرگز یهود و نصاری از تو خشنود نخواهند شد تا آنکه از آیین آنان پیروی کنی (یهودی بشی)

عکس بچه های اسراییلی ندیدید که روی موشکایی که قرار بود بخوره تو سر فلسطینیا یادگاری مینوشتن؟؟!!!
همه یهودی ها و صهیونیستا آدمای کثیف و پلیدی هستن
صابر
عزیزم اینکه از کار گذشتشون خوشحال هستند و جشن میگیرن یعنی اگه دوباره فرصتش پیش بیاد همین کار رو میکنن
بفهم خواهشا
لعنت خدا بر آنها
چقدر این بابا روشنفکره خیلی خیلی روشنه
United States
اصلا نورش چشم و میزنه!!!
علی اصغر
بحث تاریخی کرده که درست هم هست شما تورات را بخوان دقیق و به دون هیچ شرمی کشتار ایرانیان را به دست مردخای و استرن تایید و افتخار هم میکند و صهیونیستها بعدا از 26 قرن در 13 و 14 اولین ماه عبری آراد اول جشن میگیرند و در شهر های جهان هرجا یهودی هست یک مسلمان سر میبرند و خون او توسط خاخام اعظم نوشیده میشود وبقیه خون در خمیر ر یخته میشود وبعد از طبخ توسط سایر خاخام ها خورده میشو د
یار خراسانی
شما جماعت اول باید پرسید به خدا اعتقاد دارید بعد به کدام دین و ایین مقید هستید. دین هم که برای چندین قرن پیشه پس باید گذاشتش کنار . یکم فهم تو کلامت داشته باش . این طور که تو میگی همجنسبازها هم نماینده ای در مجلس داشته باشن . شبکه های مبتذل ازاد باشه بههمه از جمله خدا هم میتونن شک بکنن اما به اسرائیل و هلوکاست اصلا. این از نظر تو یعنی دین و ایین. پس خاک بر.....
هادی
ولی انگار برای صهیونسیم هنوز جذابیت و تازگی داره ؟
هیچ جای دنیابه اندازه ایران شادی ندارند حتی درکشورهای اروپائی ، هرجاکه گناه کمترباشد ونزدیکتربه خداباشیم ، شادی واقعی داریم تفریحات خانوادگی ، مسافرتها ، جشنها و....ولی نه به هرقیمتی که شادی دشمنان ما ودشمنان دین ما وفرهنگ ما خدای نکرده موجب شادی ماهم باشد !!!!!!!!
خواهشا از خواب بلند شو
لطفا
این متن درسته و من قبلا از دکتر خنجی نیز خوانده بودم و دقیقا در استر نیز آمده است. بالاخره واقعیت داشتن یا نداشتن زیاد اهمیت نداره همین که چنین انگیزه ای دارند و اعدام یک انسان را به روز شادمانی و عید تبدیل کرده اند ، نشان از خباثت آنها دارد . حال هر کس میخواهد باشد . باید به این دوست عزیزی که فکر میکنه خیلی روشنفکره و بسادگی و ساده لوحانه از چنین مسئله ای گذر میکنه و همه چیز را با جشن و سرور قاطی میکنه چند نکته را باید تذکر بدهم.
ملتی که روز قتل عام ملت دیگر را جشن خود قرار میدهد باید در انسان بودنش شک کرد . شما تو روشن فکری و دگر اندیشی از خود صهیونیستها سبقت نگیر . خود صهیونیستها اگه در این روزگار ، با توجه به اینکه شدیدا نیاز به دوستی ملت ایران ، آنهم نه از روی انسانیت بلکه برای مقابله با اعراب ، ادعا دوستی دو ملت را میکنند و روشون نمیشه که بگن در این روز ایرانی کشون بوده ، با اینهمه اقرار میکنند که ما وزیر ایرانی را در این روز بدار آویخته ایم ، و این نکته در کتب تاریخی ما و بسیاری از متون خودشون منجمله سندی که در این مقاله به آن اشاره شده هم بصورت مستدل و با سند محکم و قطعی آمده است . حالا تو میخواهی ایرانیها چطور فکر کنند؟
چطور شما در باب قتل عام اجدادمان توسط عمربن الخطاب فرمانده لشکر مسلمانان که فقط بر اساس صحبتها و برخی تبلیغات زیاد بوده و من کنترل کرده ام هیچکدام سند قطعی ندارند و شما اگر دارید ارائه دهید و بیشتر هم از طرف وابستگان و روشنفکران غرب زده امروزی مثل بهرام مشیری ترویج میشوند اینقدر حساسیت بخرج میدهید و حتما اصرار بر صحت آن دارید در صورتیکه هیچ سند تاریخی قابل قبولی برای آن وجود ندارد و تازگی هم شروع کرده اید این نسبت و دستور کشتار ایرانیان را به حسین ابن علی و پدر بزرگوارش نسبت میدهید که در طول عمر خود بدون در نظر گرفتن نژاد و با تمام انسانهای عصر خود به نیکی و با انسانیت رفتار کرده اند چه برسد به ایرانیها که در طول زندگانی ایشان و ائمه اطهار در ادامه آنها ، بهترین رفتارها و نیکوترین وصلتها را با اقوام ایرانی داشته اند و آنقدر به ما نزدیک بوده اند که وصلت های زناشوئی و خانوادگی بین ما اتفاق افتاده ، ( نه فقط دختر یزد گرد که با او هم با احترام کامل رفتار کرده اند بلکه به دفعات و در ادامه تاریخ این اتفاق از روی خواست دو طرف و نه از سر اسارت و زور اتفاق افتاده است ) ولی در مورد قضیه ای اینچنین شفاف که خودشون اعتراف به آن دارند ، تمایل به قبول واقعیت ندارید . چقدر شیفتگی و خود باختگی در مقابل این قوم دارید . هیچ از خود پرسیده اید ، چرا در طول تاریخ این قوم نحص ، هر فرمانروائی آمده با آنها چنین رفتاری داشته است ؟ در طول تاریخ فقط هیتلر نبود که با آنها چنین رفتاری کرد که آنهم دلایلی داشت و بی دلیل و ابتدا به ساکن نبود ،آنقدر مزاحمت تولید کردند تا هیتلر مجبور به این کار شد بلکه آشور بانی پال نیز همین رفتار را با آنها کرد و حتی اسکندر و... چرا که آنها در طول تاریخ چنین رفتاری را با اقوام دیگر داشته اند . آنان باعث به صلیب کشیده شدن یکی از نیکآئین ترین و انساندوست ترین انسانها ، همان مسیح مقدس شدند و این آدم پاک را به نیستی کشاندند . تنها قومی که به آنها کمک کرد قوم آریائی بود . ما جلوی برانداختن نسل آنها توسط آشوریان را گرفتیم که شاید کار اشتباهی بود ، چه اگر اینکار را نکرده بودیم اقوامی که امروزه توسط ایشان نسل کشی میشوند از شر ایشان راحت بودند و دنیا نفس راحتی امروز میکشید . ما حتی هزینه بازسازی معابد تخریب شده آنها را هم دادیم و به خرج دربار ایران معبد سلیمان بازسازی گردید . در عوض آنها با ما چکار کردند ؟ در طول تاریخ خیانت کرده اند . یکی از بهترین وزرا ایرانی دربار هخامنشی را به مرگ دادند و افتخار هم میکنند . حتی در بازگشت خشایار شاه از فتح مصر امرائش به او میگویند اعلیحضرت شما پول داده اید که بنی اسرائیل معابد خود را بسازند ولی آنها دژ ساخته اند که خشایارشا میمیرد و فرصت سرکشی به بیت المقدس را پیدا نمیکند . همانطور که میبینید این قوم در طول تاریخ نا آرام و همیشه موی دماغ اقوام دیگر بوده و دوست و دشمن هم برایش فرقی ندارد . در حال حاضر نیز اینچنین است . در طی جنگ در کشورهای کوچک ، برخی خانه ها را با الصاق پرچم آبی و بزرگ سازمان ملل بر فراز آنها و اعلام بین المللی آن به طرفین جنگ بعنوان خانه امن انتخاب کرده و زنان و کودکان بی دفاع را در آن اسکان میدهند . هیچیک از طرفین جنگ نباید به این خانه تعدی کنند . حالا کسی که مبادرت به بمب باران خوشه ای خانه سازمان ملل در غانا لبنان و انروا غزه میکند را میتوان انسان نامید ؟ کثیفترین عمل غیر انسانی و حیوانی ترین عملی بوده که کسی میتواند انجام دهد . در روز روشن و در برابر چشم جهانیان و در مقابل سکوت این سازمان ملل گِل گرفته و بی خاصیت ، یکی از معروفترین خانه های سازمان ملل را در جنوب لبنان ، تعمدا و دقیقا از روی قصد ، بمب باران ، آنهم از نوع خوشه ای تا هیچ کسی حتی یک نفر نتواند از آن فرار کند ، بکنی و کلی بچه های خردسال بی زبان را تکه و پاره کنی و ... واقعا زبانم لال شود برخی اوقات با هیتلر احساس همدردی میکنم . که البته این اشتباه است حتی کسی به من گفت هیتلر از سران صهیونیست بابت قتل عام یهودیان منافع دریافت میکرده تا آنها ترسیده و به فلسطین کوچ کنند و شاید حتی خود هولوکاست یهودای آلمان و اتریش و لهستان هم ساخته دست صهیونیسزم بین الملل باشد . حالا ما باید از چی دفاع کنیم ؟ چه چیزی را نباید بهه دل بگیریم ؟ اقای روشنفکر چه چیزی را باید فراموش کنیم و به شادی بپردازیم ؟ باید قبول کنیم که برترین ، انسانترین ، دوست داشتنی ترین ، عادلترین و مظلوم ترین انسانهای روی زمین یعنی علی و خاندانش که در طول تاریخ هزار و اندی سال ، سوابق دوستی فراوانی از آنها با ایرانیها وجود دارد ، ما را نسل کشی کرده اند ، آنهم بدون سند و در هوا ، ولی این مورد که خود آنها هنوز که هنوز است به آن اقرار دارند را باید فراموش کنیم ؟ چقدر ساده لوحی . یا ساده لوحی یا شیفتگی ناخود آگاه و بی اندازه و یا .... ؟
حسین
با سلام
میتوان از سالروز واقعه جنگ خندق و مجازات یهودیان پیمان شکن ( یا جنگ خیبر و قتل سران یهود ) بدست حضرت علی(ع) جهت اعلام روز عید و مقابله به مثل با عید پوریم یهودیان استفاده کرد
یعنی چی؟
می شود روز 13 فروردین را روز عبرت نام گذاری کرد.
مملی
پیشنهاد بسیار خوبی است. اصلاً می‌توان روز فتح قلعه خیبر به دست حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) را مانند نیمة شعبان هر سال جشنی بسیار بزرگ گرفت و ضمن یادآوری این پیروزی به همه مسلمانان به خصوص مسلمانان غیر شیعه، به شدت یهود و صهیونیسم را با برنامه‌ها و سخنرانی‌ها و فیلم‌ها و ... رسوا و همچنین تحقیر نمود.
اطلاعات به جا و خوبی بود.

به زودی و به یاری خدای بزرگ اسرائیل و صهیونیستها رو از روی زمین محو میکنیم و جشن بزرگی رو خواهیم گرفت.
Sweden
متاسفانه این جشن ریشه های شدیدا نژاد پرستانه داشته و دارد. اینو یه یهودی غیر مذهبی برام تعریف کرد. میگفت مذهبی نیست ولی خودش هم توی این جشن شرکت میکرد!
Canada
من راننده تاكسي هستم .يك روزي از من خواسته شى چند جوان يهودى را براي برگزاري مراسمي به چند خانه ببرم .حساس شدم واز انها سوال كردم براي چي مي ىرب منازل پاي گوبي مي كنيد وهىبه دريافت مي كنيد انها گفتند امروز روز نجات قوم يهود است وروز پوريم است واز همسرم تلفني پرسيدم كه روي اينترنت موضوع را تحقيق كند .وقتي كه واقعه را تعريف كرد بهشدت غمگين شدم از كشتار هموطن هايمان
Iran, Islamic Republic of
پس هولوکاست واقعیت داره. اما در مورد ایرانی‌ها توسط یهودیان
مرگ بر آمریکا و اسرائیل
قبل از اسلام هم توسط یک پادشاه یهودی تمام مردم شهر نجران را که همه مسیحی بودند در خندق هایی از آتش زنده زنده سوزاندند و عده ای را با شمشیر تکه تکه کردند. این ماجرا در قرآن در سوره بروج آمده است.
خداوند در این سوره از مردمی که حاضر شدند بمیرند ولی دست از ایمان شان برندارند به بزرگی یاد می کند و مرگ می فرستد بر کسانی که با مؤمنین چنین کردند.
در واقع در قرآن ذکر شده که قوم بنی اسرائیل ایمان نمی آورند و اهل عناد هستند مگر تعداد بسیار اندکی از آن ها
خشایارشا صحیح است.
اسم او خشایارشا بوده
یعنی اسم کامل او پادشاه خشایارشا بوده.
ممنون
روشنا
پادشاه بی‌غیرت....
در مورد ریشه روز سیزدهم نظرات مختلفی هست، در مورد خود این داستان هم و حتی کتاب استر و مستند بودنشان حرف و حدیث زیاده. به هر حال اگر هم این داستان درست باشه باز مشکلی نداره چون این روز نحس میدونند و میخوان که بیرون از خونه این روز را بگذرونند.
مرگ بر صهیونیستهای آدمکش
نظرات متفاوت تنها در بیان تعداد کشته هاست نه اصل واقعه که مستندات قوی تاریخی دارد.
تعداد کشته های آن روز را از 70000 تا 150000 ذکر کرده اند. خود یهود بیشتر روی عدد 110 تا 150 هزار نفر تأکید دارد و به آن افتخار می کند.
Iran, Islamic Republic of
اينكه اين واقعه تاريخي اتفاق افتاده يا نه بحث ديگري است, آنچه كه نفرت و انزجار از صهيونيستهاي خون آشام ونژاد پرست را بيشتر و بيشتر ميكندجشن و پايكوبي اين قوم از خدا
بي خبر پيامبركش به خاطر نسل كشي است آنهم 26قرن قبل آن را انجام داده اند و در كتاب مثلا"مذهبيشان هم آورده و به اين نسل كشي افتخار هم مي كنند!! انوقت به واسطه استيلايي كه بر بوقهاي تبليغاتي غربيها دارندچنان قيافه مظلومانه و حق به جانبي از خود به نمايش مي گذارند كه انگار خاك از ديوار مي ريزه اما از اين پست فطرتها نه!!!
روزی امام زمان به همراهی همه مسلمانان جواب این قوم نفرین شده را خواهند داد.
ه
Iran, Islamic Republic of
روزی خواهد رسید
که در هوایی تنفس خواهیم کرد
که آلوده به شش های صهیونیست ها نیست
مشهدی
در این که کار اونها بده هیچ شکی نیست ولی شما تند روها که تا اسم ایرانی میاد میگین اسلام در خطر است و اینها ناسیونالیستند و ما ملت اسلامیم و ایرانی ایرانی نکنید و هزار انگ دیگه می زنید! چی شده از ایرانی دفاع می کنید نکنه شما هم ایرانی هستید!؟
من شيفته اين قصه هاي علمي تخيلي شمام...
اخه نه اينكه ما اگه ميتونستيم اونارو قتل عام نمي كرديم...
Iran, Islamic Republic of
بفرما ایران کجا رفته به شهرها و زن وبچه ها حمله کرده..کشتار زن و بچه ها و تجاوز کار آمریکا و اسرائیل و همدستاش
حسینعلی
خدامرگشان بدهد با این قیافهاشان اینا از نسل ادمخوارهای ما قبل تاریخند
فرهاد شهبازیان - طبس
Iran, Islamic Republic of
نسبتا جالب بود. سعی کنید در نوشته هایتون کینه و بغض و تعصب را کم کنید تا سخنتان باور پذیر و شیرین شود. مولوی: سخت گیری و تعصب خامی است / در جنینی کار خون آشامی است.
علی
اینکه اونها روز سیزدهم آذار جشن می گیرن به خاطر ایرانی کشی توش شکی نیست ولی این روز با روز 13 فروردین یکسان نیست و این تو عهد قدیم هم هست اون تاریخ بیشتر مطابق با بهمن و اسفنده پس به سیزده به دره فروردین ربطی نداره
Iran, Islamic Republic of
این مهملات هم مثل داستان پردازی راز ماجرای مفقود شدن هواپیمای مالزی و دستگیری رها اعتمادی با 25 کیلو تریاک در فرودگاه و ...
خوبه که از رو هم نمیرین و در مهملبافی واقعا بی نظیرین! خدا شفاتون بده
رهگذر
مگر فاجعه قتل امیر کبیر کمتر از قتل ایرانیان دوره خشایار شاه است. باید مردم را از نزدیک شدن به ام الخبائث که مادر تمام زشتیهاست دور داشت.
ایرانی
روی منابعی که سندیتش تآیید نشده است اطلاع رسانی نکن. این مطلب تاریخی شما سندیت ندارد کتب تاریخی دیگر در آن زمان این مطلب را اشاره نکرده اند. چه طور می شود نیمی از مردم ایران آن هم در دوره خشایارشاهی که در جنگ شدید با یونان بود و نیاز به اتحاد ملی داشت کشته شوند و تاریخ نویسان آن زمان به آن اشاره نکنند. این واقعیت نیست. باور نکنید. جهان جان تو هم به هدفی که داری هیچ وقت نمی رسی خودت را خراب نکن برادر. راست بگو هر چقدر که برایت تلخ باشد.
جمال
الان ما عدد13 رو نحس بدونیم یا نه.13رجب روز میلاد امام علی (ع).روز پدر
میثم رهگذر
Iran, Islamic Republic of
قبر این استر و مرداخای در همدانه و زیارتگاه یهودیاست
کریم اتهران
Iran, Islamic Republic of
باعث تاسف است از اقدام صهیو نیست ها و از افکار برخی از ایرانی ها که نبست به پیشینه خودت بی تفاوت و فاقد اصالت هستند.الزاما باید بیشتر تاسف خورد.
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر اسرائیل..
Iran, Islamic Republic of
یعنی همین امروز و امسال این موضوع رو فهمیدن یا اینهم پرده ای از بازیهای جدید برای بی اعتبار کردن روز سیزده بدرنزد ایرانیان است؟
حیدریم
Iran, Islamic Republic of
سلام همه روز های خداوند پر از زیبایی و نعمت است چرا که امیرالمونین در 13 رجب متولد شدن و این بزرگترین روز بر شیعیان محسوب میشود.یا علی
اسراییل باید نابود گردد
Romania
با این اوصاف هیتلر انتقام ما آریایی ها رو از یهودیها گرفت. جالبه!
های هیتلر!
مرگ بر صهیونیسم.
تف به هرچی صهیونیسته تف به هموش تف به یهود حالم ازشون بهمخورد
حسینی
Iran, Islamic Republic of
این متن کاملا درسته ودکتررائفی پوروبقیه محققین آنرا قبلا بیان کرده اند
پیمان
Iran, Islamic Republic of
ای صهیونیست های کثافت به زودی ما جشنی بزرگ... برای شما خواهیم گرفت...