پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

جاده صاف کنی صهیونیستها برای داعش

يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب: 372447
حمله صهیونیستهای جنایتکار به غزه غیر از اینکه با نسل کشی مسلمانان تاحدی دغدغه شیطانی صهیونیستها برای افزایش جمعیت مسلمانان در فلسطین را تسکین داد، سرپوشی شد برای شکست غرب در طرح فروپاشی نظام مردمی سوریه و همچنین جنایات داعش در عراق.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، متن یادداشت هادی شریفی را در ذیل می خوانید:

در روزهای نخست شروع بازی های جام جهانی فوتبال بود که خبر غافلگیر کننده حمله تروریستهای تکفیری داعش به عراق منتشر شد و همگان را حیرت زده کرد.

خبر جنایات داعش از قتل و تجاوز تا ویرانگری و تخریب، یکی پس از دیگری مخابره می شد اما متاسفانه واکنشی را در جامعه جهانی بر نمی انگیخت چراکه همه به این می اندیشیدند که نتیجه بازی فلان تیم با دیگری چه خواهد شد.

در اکثر ادوار جام جهانی یک خبر بود که در این غفلت جامعه جهانی منتشر می شد و آن هم حمله صهیونیستها به مردم مسلمان غزه بود اما این بار از این غفلت برای حمله و جنایات داعش در عراق استفاده شد و این فرصتی بود که صهیونیستها به داعش پاس کاری کرده و در اختیار آنها قرار دادند.

این درحالی بود که با حمایت ها و کمک های مادی و معنوی صهیونیست ها، امریکا و اروپا به تروریست های سوری و سابقه حمایت از طالبان و القاعده برای تخریب وجهه جهانی اسلام، همگان می دانستند ارتباط بسیار نزدیکی بین صهیونیستها و تکفیری ها بر سر حمله به سوریه و جنایات و ایجاد اغتشاشات گسترده در آن کشور وجود دارد.

اسنودن نیروی امنیتی فراری امریکا نیز چندی پیش فاش کرد که تروریستهای داعش محصول مشترک سرویسهای اطلاعاتی انگلیسی، صهیونیستی و امریکایی هستند.

همچنین حرکت تروریستهای داعش از سوریه به سمت عراق و رود فرات تداعی یک طرح شیطانی دیرینه صهیونیستها با نام "نیل تا فرات" بود که حال به وسیله اشغال عراق توسط داعش که خود عامل صهیونیستها بودند محقق شده بود.

روزها گذشت تا اینکه در آستانه اتمام جام جهانی که می رفت حمله داعش به عراق غبار روبی شود اخبار حمله صهیونیستها به غزه و کودک کشی آنها گوش عالمیان را کر کرد و جنایاتی در غزه توسط صهیونیستها به پرده سیاه تاریخ جنایتهای جهان کشیده شد که تا کنون هیچ سابقه ای نداشت و افکار عمومی جامعه جهانی به سمت غزه متمایل شد. اگرچه ظلم صهیونیستها به غزه بسیار سنگین بود اما مانع از این شد که جامعه جهانی به این بیاندیشد که داعش چرا به عراق رفت و با رای مردم به بشار اسد و اجرای مراسم تحلیف وی، طرح مشترک غرب و صهیونیستها برای فروپاشی سوریه شکست خورد؟ و اینکه حال داعش در عراق چه میکند؟

این درحالی بود که گروه تروریستی داعش که خود را مسلمان می نامند هیچ عکس العملی در قبال جنایات صهیونیستها نشان ندادند.

به هر ترتیب به راحتی حمله صهیونیستهای جنایتکار به غزه غیر از اینکه با نسل کشی مسلمانان از زن و کودک و مرد و پیرو جوان تاحدی دغدغه شیطانی صهیونیستها برای افزایش جمعیت مسلمانان در فلسطین را تسکین داد، سرپوشی شد برای شکست غرب در طرح فروپاشی نظام سوریه و فرار گروههای تروریستی از آنجا و همچنین اشغال و فجایع داعش در عراق و البته اجرای طرح نیل تا فرات صهیونیستها؛ و تروریستهای تکفیری به راحتی توانستند دراین مدت کوتاه در سرزمینهایی که به تصرف درآورده بودند اعلام حکومت و خلافت کنند و دست به جنایات خود بزنند بدون اینکه با هیچ مخالفتی در جامعه جهانی روبرو شوند. حتی اخباری که در رسانه های مخلتف از داعش منتشر می شد با شروع جنایات غزه متوقف و یا کم شد و همه آن نیروهای رسانه ای به مساله غزه پرداختند.

فارغ از اینکه جنایات صهیونیستها در غزه بسیار وقیح و بی سابقه است و باید به صورت جدی و مداوم به آن پرداخته شود اما اصحاب رسانه باید دقت داشته باشند که از شکست غرب در طرح براندازی نظام مردمی سوریه و جنایات داعش درعراق نیز غافل نشوند و افکار عمومی جامعه جهانی را برای موضع گیری و برخورد با این جنایات نیز آماده و توجیه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کاملا موافقم. گرچه رسانه های بین المللی ما در بخش غزه خیلی خوب عمل کرده اند اما متاسفانه موضوع سوریه و عراق را به فراموشی سپرده اند