پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

درخواست۱۰ پارک علمی از وزیر علوم

چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب: 442241
رئیس پارک علم و فناوری گلستان از نامه ۱۰ پارک تازه تاسیس به وزیر علوم برای رفع مشکلات ساختاری و فیزیکی این مراکز خبر داد.
به گزارش جهان، موسی حسام در گفتگو با مهر افزود: مشکل اصلی پارکهای علم و فناوری تازه تاسیس فضای فیزیکی و کمبود بودجه است که باتوجه به وجود این مشکل ۱۰ پارک تازه تاسیس نامه ای به وزیر علوم ارسال کرده اند.

وی بیان کرد: این نامه توسط ۱۰پارک علم و فناوری گلستان، مازندران، قم، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، ایلام، خوزستان، آذربایجان غربی، اردبیل و کردستان تدوین شده است.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان خاطرنشان کرد: این نامه روز گذشته به وزیر علوم ارائه شد و توسط این وزارتخانه باید به سازمان مدیریت و برنامه ریزی منعکس شود.

حسام اعلام کرد: در این نامه تاکید شده تا در بودجه سال ۹۵ ردیف بودجه خاصی برای ایجاد فضای فیزیکی و زیر ساخت های لازم در پارک های علم و فناوری تازه تاسیس اختصاص یابد.

وی تصریح کرد: سال گذشته نیز این موضوع توسط سرپرست وزارت علوم و نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیگیری شد اما به دلیل مشکلات مالی در دولت به نتیجه نرسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *