پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
معصومه ابتکار:

احیای‌دریاچه ارومیه،‌زمان‌زیادی‌می‌خواهد

جمعه ۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۱۶
کد مطلب: 388945
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: دولت برای نجات دریاچه ارومیه تلاش مضاعف دارد.
 به گزارش جهان به نقل از فارس، معصومه ابتکار در دومین جلسه شورای فرهنگی ـ اجتماعی احیای دریاچه ارومیه در جمع استانداران سه استان آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی و کردستان که این جلسه در استانداری آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: احیای دریاچه ارومیه اقدامی بلندمدت است که برای بهبود کامل دریاچه ارومیه باید زمان قابل توجهی صرف شود.
 
وی با بیان اینکه هم‌اکنون طرح‌های مشارکتی در سه استان کردستان، آذربایجان‌شرقی و آذربایجان‌غربی به منظور احیای دریاچه ارومیه در حال انجام است، ادامه داد: استقبال از این طرح‌ها قابل توجه و مطلوب است.
 
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اضافه کرد: در این میان اصلاح رفتار مردم و اصلاح الگوی مصرف مردم امری است که نباید از آن غفلت شود به طوری که باید مردم در این راستا آموزش‌های لازم را فرا گیرند.
 
ابتکار با بیان اینکه طرح‌های احیای دریاچه ارومیه هم‌اکنون در حال اجرا هستند، اعلام کرد: در این راستا مشکلی وجود ندارد و پیگیر اجرای این طرح‌ها هستیم.
 
وی ادامه داد: دولت نیز در این زمینه مصمم بوده و در چند روز آینده اعتبار مورد نیاز این طرح‌ها را مصوب و نهایی می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *