يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۶

شهادت قلب پلنگ در سوریه+عکس

چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۵۰
کد مطلب: 428346
منابع رسانه ای نزدیک به ارتش سوریه ازشهادت یکی از رزمندگان دلیر سوری در اثر شدت جراحات وارده در نبردهای استان ادلب خبر داده اند
به گزارش جهان، منابع رسانه ای نزدیک به ارتش سوریه ازشهادت یکی از رزمندگان دلیر سوری به نام "محمد کلثوم" معروف به "قلب النمر" در اثر شدت جراحات وارده در نبردهای منطقه سهل الغاب واقع در نفطه ثقل اتصال سه "استان حماه، ادلب و لاذقیه"ادلب خبر داده اند. این رزمنده در نبردهای هفته گذشته در حاشیه شمالی سهل الغاب حین نبرد با تروریستهای تکفیری از ناحیه سر هدف گلوله تک تیرانداز قرار گرفته بود که صبح امروز در اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.


شهید محمد کلثوم از اهالی روستای "طیرجمله" از توابه شهر مصیاف واقع در استان حماه بوده و طی سالهای اخیر به عنوان محافظ فرمانده مشهور ارتش سوریه "سرهنگ سهیل الحسن" معروف به نمر (پلنگ) در همه صحنه های نبرد در استانهای حلب، حماه، درعا و حمص حضوری فعال داشته است. به علت شدت علاقه سرهنگ سهیل الحسن به شهید محمد کلثوم، وی به "قلب النمر" معروف شده بود.

منبع: مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عین سین
Iran, Islamic Republic of
خدایش بیامرزد،روحش شاد،و قرین شهدا باد
فرزان فر
Iran, Islamic Republic of
سلام خدا بر شهیدان
Iran, Islamic Republic of
خب الان كدوم نفر تو عكسه ؟!
خودت ميدوني جهان؟
توی عکس ها تصویر شهید رو مشخص کنین. الان کدوم یکی شهیده؟
هموطن
روحش شاد و قرین رحمت الهی باد .
رضا
اوج عاقبت بخیری.روحش شاد