جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱۵
۳
سرانجام پولادی به کجا می رسد؟

از تخلف مسؤولان فدراسیون تا سرکشی پولادی

شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب: 386442
حال مسئله اینجاست وقتی رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح کشور صراحتا به فدراسیون فوتبال اعلام کرده پولادی سرباز است، چگونه فدراسیون ITC پولادی را صادر کرده است؟
از تخلف مسؤولان فدراسیون تا سرکشی پولادی
سرویس ورزشی جهان نيوز - مسعود پاشنا: در هفته هفتم لیگ ستارگان قطر جمعه شب تیم های الشحانیه و ام صلال به مصاف هم رفتند. نکته قابل توجه در این دیدار اینکه مهرداد پولادی، ملی پوش ایرانی که گفته می شد به خاطر مشکلات سربازی باید از قطر به کشورمان بازگردد، پس از امضای قرارداد رسمی با تیم الشحانیه در دیدار این تیم در ترکیب ثابت تیمش قرار گرفت و اولین بازی خود را انجام داد!

این در حالی است که علی باران چشمه رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح کشورمان گفته بود : قرارداد پولادی با الشحانیه خلاف مقررات است و او باید به کشورمان بیاید تا وضعیت سربازی‌اش مشخص شود.

در ضمن حجت‌الاسلام علیرضا علیپور دبیر ستاد منشور اخلاقی هم به فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود: اگر پولادی به قطر یا هر کشور دیگری برود و در ادامه مشخص شود مشکل کارت پایان خدمت دارد قطعا فدراسیون فوتبال برای او ITC بازی را صادر نخواهد کرد و او نمی‌تواند برای تیمی حتی خارج از ایران بازی کند.

حال مسئله اینجاست وقتی رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح کشور و دبیر ستاد منشور اخلاقی صراحتا به فدراسیون فوتبال اعلام کرده اند که مهرداد پولادی سرباز است، چگونه فدراسیون فوتبال ITC پولادی را صادر کرده است تا گره این قضیه کورتر شود؟

جالب این که باران چشمه همچنین گفته بود: به رغم اینکه ما این موضوع را به مهدی محمدنبی دبیر کل فدراسیون ایران اعلام کرده بودیم اما شاهد بودیم که پولادی به تیم ملی دعوت شد و حتی به پرتغال هم ما خواستار این شدیم که او اجازه فعالیت در هیچ باشگاهی و تیم ملی را نداشته باشد و اگر هم قراردادی بسته از نظر ما این قرارداد باطل است چرا که او خلاف مقررات کشورمان عمل کرده است.

وی درباره این شایعه که گفته می‌شود پولادی قصد دارد تابعیت قطر را بگیرد افزود: او نمی‌تواند چنین کاری کند چرا که قطعاً به مشکل می‌خورد به هر حال او خارج از کشور است و همیشه نمی‌تواند آنجا باشد و اگر به ایران برگردد مطابق مقررات با او برخورد خواهد شد.

رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح در پایان گفت: قطعاً پولادی دیگر به تیم ملی دعوت نمی‌شود اما اگر این اتفاق باز هم رخ داد آن وقت حتماً فکری در این باره خواهیم کرد بهتر است پولادی به ایران بیاید و تکلیفش را روشن کند.

گفتنی ست مهرداد پولادی که در قطر به سر می‌برد، از آنجا به دبی رفت و به کاروان ملی پوشان در اردوی پرتغال پیوست و پس از اردو دوباره به قطر رفت و به رغم سرباز بودن با الشحانیه قرارداد بست!...

قراردادی که جنجال و سر و صدای زیادی به پا کرد و به نظر می رسد به این زودی آتش این جنجال خاموش نشود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
قراردادش با پیروزی چی شد؟
Iran, Islamic Republic of
يعني مهدي محمد نبي بايد به جاي پولادي سربازي برود
یک فوتبالیست پیش کسوت دهه چهل
Iran, Islamic Republic of
وقتی فدراسیون فوتبال بی تدبیری در همه جایش موج می زند،وقتی رسانه هامهمترین اخبارشان حاشیه سازی برای فوتبال است ودر این راستا همه عوامل دست اندر کار تظیر گزارشگران فوتبالی ،صدا وسیما (بخصوص نود)بازیگران بی اخلاق وروز ی نامه های ضد ورزش فستیوال رنگها راه می اندازند ،وقتی در میدانهای فوتبال فحشهای رکیک شعارشان است وتماشاگرنما سیگار دود می کند واصلا از ورزش بویی نبرده نتیجه اش می شود اینکه فوتبال پایه ما به تیمهای درجه سه وجهار اسیا ببازد وانوقت یک همچین بازیکنی به حیل مختلف از سربازی فرار کند وخفت وخواری را با وطن پرستی وخدمت زیر پرچم معاوضه کند .باید در فوتبال این مملکت یک تحول اساسی صورت گیرد .پولهای نفتی بدجوری فوتبال ما را فاسد کرده.