شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

نقد عملکرد دانشگاه‌پیام‌‌نور در "حذف و اضافه"

چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب: 376146
نقد عملکرد دانشگاه‌پیام‌‌نور در "حذف و اضافه"
به گزارش جهان، برنامه تلویزیونی «حذف و اضافه»، در نهمین قسمت خود با موضوع «نقدوبررسی عملکرد دانشگاه پیام‌‌نور» به انطباق توسعه کمی و کیفی دانشگاه پیام نور و مباحثی از جمله فضای آموزشی و صنفی دانشجویان، هیئت علمی دانشگاه پیام نور و امکانات این دانشگاه می‌پردازد.

این برنامه پنج‌شنبه ۳۰ مرداد ماه رأس ساعت ۱۷:۱۵ به طور زنده از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود.

دکتر ابوالفضل فراهانی، رئیس دانشگاه پیام نور کشور و دکتر محمدعلی کریمی، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور میهمانان برنامه «حذف و اضافه» هستند.

این قسمت از «حذف و اضافه» با میزگرد دانشجویی در همین زمینه همراه خواهد بود. همچنین در یکی از آیتم‌های خود با نام «خبرنامه» به بررسی آخرین اخبار و تحولات دانشگاه‌های کشور می‌پردازد.

برنامه تلویزیونی «حذف و اضافه» به تهیه‌کنندگی رامین شمسایی کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه سه سیما به مؤلفه‌های دانشگاه طراز انقلاب اسلامی و بررسی مسائل و مشکلات دانشجویان و دانشگاه‌ها می‌پردازد. تاکنون ۸ قسمت از این برنامه از شبکه سه سیما پخش گردیده است و موضوعاتی نظیر عدالت آموزشی، نقد پایان نامه‌ها، نقد نظام ارزش‌یابی و امتحانات، وضعیت آزاداندیشی در دانشگاه‌ها و نقدوبررسی طرح تفکیک جنسیتی مورد کندوکاو قرار گرفته‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *