سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

برنامه‌های دانش‌آموزی روز ۱۳ آبان اعلام شد

سه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب: 389548
قائم مقام سازمان دانش‌آموزی کشور گفت: برنامه‌های ۱۳ آبان ترکیبی از برنامه‌های دانش‌آموزی و دانشجویی است که برنامه‌های دانش‌آموزی شامل مداحی، سخنرانی و اجرای سرود و قرائت بیانیه دانش‌آموزی است.
به گزارش جهان؛ داود روستایی، قائم مقام سازمان دانش‌آموزی کشور در گفت‌وگو با فارس، در خصوص برنامه‌‌های ۱۳ آبان اظهار داشت: طبق سال‌های گذشته در مرکز استان‌ها و مکان‌هایی که شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی اعلام کرده است، تجمعات دانش‌آموزی را برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: در تهران نیز در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا دانش‌آموزانی که عضو تشکل‌های دانش‌آموزی هستند، فراخوان شدند تا حضور یابند و در مدارس نیز به جهت ایام محرم، بحث هیأت‌های دانش‌آموزی پر رنگ است.

روستایی افزود: برنامه‌های مقابل ساختمان لانه جاسوسی سابق آمریکا و روز ۱۳ آبان، ترکیبی از برنامه‌های دانش‌آموزی و دانشجویی است که برنامه‌های دانش‌آموزی شامل مداحی، سخنرانی، اجرای سرود دانش‌آموزی و قرائت بیانیه دانش‌آموزی است.

وی یادآور شد: امسال به احتمال زیاد تشیع شهیدای گمنام نیز صورت می‌گیرد و ما در آن مشارکت فعال داریم.

حمدرضا مهدلو، رئیس سازمان دانش‌آموزی شهر تهران نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در بخش تشکیلات دانش‌آموزی، بخشنامه‌ای به همه مناطق داده شده است تا دانش‌آموزان با توجه به اینکه این روز همزمان با روز عاشوراست، به صورت اختیاری حضور پیدا کنند؛ از هر منطقه نیز یک یا دو مدرسه به صورت ویژه ساماندهی شده و وسیله ایاب و ذهاب آن را پشتیبانی می‌کنیم و پلاکارد و پوستر نیز توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: نماز ظهر روز عاشورا به اقامه حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی برپا می‌شود و حجت‌الاسلام و المسلمین پناهیان سخنرانی می‌کند و مداحانی مانند آقایان هلالی، سعید حدادیان، محمد طاهری و سازور به نوحه‌خوانی می‌پردازند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *