پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳

داعش نماز را برای تمام ادیان اجباری کرد!

سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب: 375949
نیروهای تکفیری داعش حتی خواندن نماز را بر دیگر ادیان اجباری ساخته و آنها را تهدید کرده اند که اگر نماز نخوانند کشته خواهند شد.
به گزارش جهان به نقل از ادیان نیوز، اخبار رسیده از عراق حاکی است که نیروهای تکفیری داعش خواندن نمازعشاء را برای همه اجباری کردند. داعش نیروهای تکفیری داعش حتی خواندن نماز را بر دیگر ادیان اجباری ساخته و آنها را تهدید کرده اند که اگر نماز نخوانند کشته خواهند شد.

در همین راستا رسانه های غربی علیه داعش نوشتند : اندیشه سازمان “داعش” یک اندیشه صهیونیستی است که به وجود آورندگان این اندیشه برای تخریب چهره و وجه اسلام تلاش کرده اند.

“ذی تایمز آف اسرائیل” در ادامه به نقل از «یاسمینا حیفی» افزود: “داعش” ربطی به اسلام ندارد. به وجود آمدن داعش طرحی صهیونیستی بوده تا چهره مسلمانان خراب شود.

این روزنامه صهیونیستی همچنین نوشت: «یاسمینا حیفی» این مطالب را در صفحه شخصی خود در فیسبوک نوشته و به خطرناک بودن انتشار این مطالب نیزآگاه است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *