جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱۰
۱۶
'بوق‌های فتنه را خاموش کنید'

افشاگری مجتهد درباره حمله تروریستی به مسجد امام حسین(ع)

دو جوانی که مانع انفجار داخل مسجد دمام شدند +عکس
شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 425141
خانواده‌های دو نوجوان شهید عربستانی، در نخستین واکنش پس از شنیدن خبر شهادت فرزندان خود، تأکید کردند که به آنان افتخار می کنند.
افشاگری مجتهد درباره حمله تروریستی به مسجد امام حسین(ع)
به گزارش جهان، پدران شهید "عبدالجلیل الاربش" و شهید "محمد العیسی" پس از دریافت خبر شهادت پسران جوان خود، تأکید کردند که به آنان افتخار می کنند چرا که پسرانشان نمازگزاران را نجات دادند و مانع از وقوع فاجعه‌ای بزرگ شدند.

ظهر روز جمعه یک تروریست انتحاری سعودی قصد داشت با لباس زنانه وارد قسمت بانوان مسجد امام حسین(ع) در دمام شود؛ ولی پس از آنکه توسط نیروهای کمیته مردمی که برای حمایت از مسجد تشکیل شده است شناسایی شد، سعی کرد از دست نیروهای مردمی بگریزد. این تروریست سرانجام خودش را در پارکینگ مسجد منفجر کرد که بر اثر آن ۳ نفر از جمله عبدالجلیل الاربش و محمد العیسی شهید شدند.

داعش مسؤولیت هر دو حمله تروریستی را برعهده گرفته است.

وزارت کشور عربستان پس از این انفجار تروریستی مدعی شد که نیروهای امنیتی توانستند حمله تروریستی به نمازگزاران در یکی از مساجد شهر دمام را ناکام بگذارند.

عکس سلفی عبدالجلیل الاربش و محمد العیسی قبل از شهادت
https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000425/nf00425141-1.jpg

تظاهرات گسترده مردم در قطیف و دمام


در همین حال، اهالی قطیف با برگزاری تظاهراتی همبستگی خود را با هموطنانشان در دمام اعلام کردند.

شرکت کنندگان در تظاهرات دمام هم از مسؤولان نظام عربستان خواستند بوق‌های فتنه را در رسانه‌های رسمی این کشور خاموش و از جان شهروندان حمایت کنند.

افشاگری مجتهد درباره حمله تروریستی به مسجد دمام


فعال عربستانی که به دلیل افشای مسائل پشت پرده خاندان حاکم در عربستان، شهرت و هواداران بسیاری را در این کشور کسب کرده است، تأکید کرد که نیروهای امنیتی سعودی در جلوگیری از ورود فرد انتحاری به مسجد دمام نقشی نداشتند.

به گزارش شبکه العالم، پس از حمله تروریستی روز جمعه به مسجد دمام، "مجتهد" در توئیتر خود نوشت: این کمیته‌های مردمی بودند که مانع از ورود فرد انتحاری به مسجد شدند و نیروهای امنیتی نقشی در این ماجرا نداشتند.

وی افزود: گرفتاری در جنگ یمن و شکست امنیتی در منطقه الشرقیه موجب می شود که شماری از سران ارشد خاندان حاکم به صورت جدی درباره تعیین احمد بن عبدالعزیز و کنار گذاشتن تیم کنونی بیندیشند.

مجتهد تأکید کرد: آنان قبل از مرگ عبدالله (پادشاه سابق) اطمینان داشتند که سلمان احمد را به عنوان ولیعهد تعیین خواهد کرد زیرا سلمان به صورت جدی به او وعده داده بود که چنین کاری انجام دهد؛ ولی پس از آن با تثبیت مقرن و برکناری او و تعیین فرزند سلمان، غافلگیر شدند.
مجتهد اظهار داشت که پس از آن حرف و حدیث هایی درون خاندان حاکم مطرح شد ولی کسی جرأت نداشت این موضوع را در حضور پادشاه بیان کند زیرا از این می ترسند که به ایجاد اختلاف در خاندان متهم شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مرگ بر آل سعود وهابی!!!
Iran, Islamic Republic of
اللهم اهلک و العن آل سعود جمیعاً الی یوم القیامه
عکس این تظاهرت بسیار گسترده کو؟
Romania
منتشر بشه میاد رو خروجی ها
خواهشا مثل اصلاح طلبان به این شیوه کثیف شبهه افکنی نکن
کو؟ تو شهرتون کو نداره؟
مگه برای تو مهمه ؟
رحمت و غفران الهی برآنان
صادقی
فراخوان خواهش از فرمانده کل قوای جمهوری اسلامی ایران

اتحاد اقوام، مذاهب، سلایق، برای حفظ‌منافع ملی، رمز پیروزی ایرانیان از باستان تاکنون بوده است.

داعش پلید در حال پیشروی ست، تا دیرتر از این نشده میبایست، شر این غده ننگین توسط ایرانیان تاریخ ساز را از سر مردم جهان برداشته شود.

با نشر این متن، همه با هم، برای حفظ ناموس و منافع ملی ، خواهشی فراگیر در شبکه های اجتماعی از محضر فرمانده کل قوای جمهوری اسلامی ایران که در صورت صلاحدید ایشان برای صدور فرمانی تاریخی جهت ریشه کنی داعشیان، اقدام نماییم.

تا جهانیان از اقتدار و اتحاد ایرانیان فهیم آگاه تر شوند.
sobhan
France
با سلام
به نظر اینجانب می توان تمام افراد داعش را در یک هفته به جهان دیگر فرستاد اما تفکر آن،چیزی نیست که با حمله ی نظامی بتوان آن را نابود کرد باید روشنگری کرد ...
داداش جون فرمانده کل قوای جمهوری اسلامی ایران حضرت آقا است که ما بهش میگیم رهبر شیعیان جهان.
حرفت خیلی خوب بود اما ادویه ایرانی بودن توش زیاد بود تو ذوق میزد. ایرانی و ایرانی و ایرانی خیلی چیزی نیست. وقتی مسلمان نباشد. مگه اینایی که الان به اسم مجاهدین خلق زیر دست رجوی دارن آدم میکشن و خیانت به این مرز و بوم میکنن ایرانی نیستن؟
نه فقط ایرانی جماعت! بلکه برای همه آدمای دنیا رمز موفقیت یک چیز بیشتر نیست:
إن تنصروا الله ینصرکم و یثبت أقدامکم!
خاک برسراعراب وهابی روی معاویه ویزیدومتوکل عباسی حجاج ابن یوسف بقیه سلاطین واجداد خون آشام گذشته روسفیدکردن.خدایاتاکی بایدصبرکنیم ........
خوب این داعشی ها از نسل همین ها هستند که شما برشمردی.
همه این حملات تروریستی زیر سر آل سعوده
Romania
مرگ بر آل سعود
Iran, Islamic Republic of
خداوند ايشان را همنشين شهداي بدر گرداند، انشاالله
امیر
خدا رحمت کند این دو شهید عزیز را .
لعنت بی پایان خدا بر تکفیریهای خونخوار و وهابیت حامی اونها