جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

لغو میزبانی ایران در دوچرخه سواری آسیا

يکشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب: 435249
رقابتهای قهرمانی آسیا تریال که قرار بود اواخر مردادماه به میزبانی ایران برگزار شود لغو شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، عدم استقبال تیم های خارجی از رقابتهای قهرمانی آسیا تریال بالاخره میزبانی ایران را به بن بست رساند. فدراسیون دوچرخه سواری ایران که از طریف کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا بارها تیم های آسیایی را به این رقابتها دعوت کرد نتیجه ای نگرفت تا سرانجام چند روز مانده به برگزاری، این مسابقات لغو شد.

نوروزیان دبیر کمیته تریال فدراسیون دوچرخه سواری در این خصوص گفت: متاسفانه تیم های آسیایی از این رقابتها استقبال نکردند چرا که دوچرخه سواران سازماندهی شده ندارند. به همین دلیل برگزازری این مسابقات لغو شد و جام پارس تریال را جایگزین آن خواهیم کرد.

وی افزود: تا به همین امروز کشورهایی نظیر چین، چک، استونی، دانمارک، آلمان، فرانسه، ایتالیا و ترکیه برای حضور در رقابتهای پارس تریال اعلام آمادگی کرده اند.اما یک مشکل بزرگ برای برگزاری این رقابتها داریم و آن هم حضور اسپانسر است. با توجه به این استقبال اولیه و پخش تلویزیونی انتظار داریم تا حامیان مالی نیز برای اسپانسری رقابتها پا پیش بگذارند.

رقابتهای جام پارس تریال دو سال پیش نیز به میزبانی ایران برگزار شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *