سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

چند ایرانی سبد کالا می‌گیرند؟

چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب: 387243
طبق ابلاغیه تصویب‌نامه در خصوص تعیین بسته حمایت غذایی در مرحله دوم طرح حمایت غذایی توسط معاون اول رئیس‌جمهور، ۷،۸۶۲،۳۹۱ نفر در مرحله دوم سبد کالا می‌گیرند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، معاون اول رئیس جمهور تصویب‌نامه در خصوص تعیین بسته حمایت غذایی در مرحله دوم طرح حمایت غذایی را به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی - معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها ابلاغ کرد که در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی منتشر شد. بر طبق این ابلاغیه جمعا ۷،۸۶۲،۳۹۱ نفر و به عبارتی ۳،۱۵۳،۹۹۵ خانوار بسته حمایت غذایی یا همان سبدکالا می‌گیرند.

متن این ابلاغیه را می‌خوانید:

هیأت وزیران در جلسه ۱۳۹۳.۷.۲۰ به پیشنهاد شماره ۱۳۶۷۵۶ مورخ ۱۳۹۳.۷.۲۰ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و به اسثتناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساس جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد:

بسته حمایت غذایی در مرحله دوم طرح حمایت غذایی موضوع تصویب‌نامه شماره ۳۱۱۳۶/ت ۵۰۵۳۹ ه-مورخ ۱۳۹۳.۳.۲۴ به شرح جدول زیر تعیین می‌شود:

ردیف نام سازمان/نهاد تعداد خانوار تعداد افراد
1 نهادهای حمایتی 2/940/998 7/010/403
2 سایر اشخاص شناسایی شده توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی 212/997 851/988
  جمع 3/153/995 7/862/391

 


معاون اول رئیس جمهور- اسحاق جهانگیری
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *