پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۳

افراطیون اصلاح‌طلبان از حمله به روحانی به انتخاب وی رسیدند

دوشنبه ۹ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب: 367849
زمان زیادی برد تا رادیکال‌ترین دوستان ما در جبهه اصلاحات که به انتخاب حسن روحانی به‌عنوان نایب‌رییس مجلس پنجم به ما انتقاد می‌کردند، انتخابات ۹۲ به انتخاب آقای روحانی روی بیاورند.
افراطیون اصلاح‌طلبان از حمله به روحانی به انتخاب وی رسیدند
به گزارش جهان، حسین مرعشی در گفتگو با روزنامه اصلاح طلب شرق، حزب کارگزاران سازندگی را از تندروی تبرئه و حسابش را از اصلاح طلبان جدا کرد و گفت: من ضعف کارگزاران را در گذشته می‌پذیرم. اما باید بگویم ما از ابتدا یک حزب میانه‌رو و معتدل تلقی می‌شدیم. اما جامعه سیاسی بعد از دوم خرداد جامعه رادیکالی شد و حرف‌های ما در آن زمان خریدار نداشت. بنابراین اگر ما می‌خواستیم بر کار تشکیلاتی خود اصرار داشته باشیم، در عوض بیشتر موقعیت‌های سیاسی و اجتماعی خود را از دست می‌دادیم.

وی با ادعای اینکه کارگزاران در تندروی ها با اصلاح طلبان همسو نبوده است، گفت: من به‌عنوان یکی از موسسان حزب کارگزاران در مجلس پنجم کاملا فعال بودم اما در مجلس ششم کاملا گوشه‌نشینی اختیار کرده بودم. چون جو رادیکال بود و من یا باید با دوستان دیگر بر سر تندروی مخالفت می‌کردم تا هوادار داشته باشم که این موضوع مشی ما نبود. یا باید قافیه را واگذار می‌کردیم به دوستان رادیکال خودمان. ما مجبور بودیم در دوره‌ای فعالیت خود را کم‌رنگ کنیم تا جامعه از رادیکالیسم، تحریم و مقابله به مشارکت و انتخاب نسبی روی بیارود. زمان زیادی برد تا رادیکال‌ترین دوستان ما در جبهه اصلاحات که به انتخاب حسن روحانی به‌عنوان نایب‌رییس مجلس پنجم به ما انتقاد می‌کردند، انتخابات ۹۲ به انتخاب آقای روحانی روی بیاورند. بنابراین نیاز بود جامعه سیاسی ایران این سرد و گرمی سیاسی را تجربه کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ایرانی همچو ارش
Iran, Islamic Republic of
شما کارگزارانیا و اصلاحاتیا چون معتدل نیستید، مجبورید متناسب با شرایط زمان، هی رنگ عوض کنید،اخرشم خودتونم نمیدونید چی بودینو قاطی کردین.
نوبخت ازقائمشهر
اصلاحطلبان این شجاعت ر اداشتند که به حماقت خود پی ببرند وسعی در رفع اشتباهشان کنند فهمی که اصولگرایان حمله کننده به هاشمی بانرسیده اند یا نمیخواهند که برسند! ومملکت را بی پشتوانه از نظرات ایشان به لبه پرتگاه رساندند
علی
Iran, Islamic Republic of
افراطیون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟