پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۴
۴

چمران برای ریاست شورای شهر تهران 17 رأی دارد

شنبه ۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 377640
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران با اشاره به این که مهدی چمران برای انتخابات ریاست شورای شهر کاندیدا می‌شود، گفت: وی از رأی بالایی برای ریاست شورای شهر برخوردار است.
چمران برای ریاست شورای شهر تهران  17 رأی دارد
به گزارش جهان، پرویز سروری در گفت‌وگو با تسنیم،‌ درباره کاندیدا شدن مهدی چمران برای انتخابات ریاست شورای شهر تهران،‌ اظهار داشت: مهدی چمران به عنوان ریاست شورای شهر کاندیدا خواهد شد و این رقابت را بین وی و احمد مسجدجامعی پیش‌بینی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه طبق جمع‌بندی‌های صورت گرفته چمران از آرای بالایی برخوردار است، ادامه داد: تلاشمان را می‌کنیم که بین گزینه‌های خوب و خوب‌تر،‌گزینه خوب‌تر را انتخاب کنیم. برداشت ما این است با توجه به سوابق و تجارب و همچنین تجارب ۱۰ ساله‌ای که چمران به عنوان رئیس شورای شهر تهران داشته است،‌ گزینه مناسبی برای ریاست شورای شهر است.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران تصریح کرد: هرچند برای مسجدجامعی نیز احترام خاصی قائل‌ هستیم اما گزینه‌ای که فکر می‌‌کنیم رأی آور‌تر و برای ریاست شورای شهر تهران مناسب‌تر است را چمران می‌‌دانیم.

وی همچنین در پاسخ به این که آیا برای عضویت در هیئت رئیسه شورای شهر کاندیدا خواهید شد یا خیر، گفت: خیر؛ بنده برای هیچ‌یک از سمت‌های هیئت رئیسه قصد کاندیدا شدن ندارم.

پرویز سروری همچنین در گفت‌وگو با فارس گفت: با احترام خاصی که به آقای مسجدجامعی قائلیم در انتخابات این دوره به آقای چمران رای می‌دهیم و احتمال رای‌آوری چمران بسیار بیشتر از گذشته است. به گفته سروری؛ مهدی چمران در این دوره ۱۷ رای دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Switzerland
چمران یادگار چمران شهید .شهیدی یادآور ارزشهای اخلاص و توحید است.
چمران رهروی زینب ، است
چون برادرش راه حسین (ع)را انتخاب کرد و
حالا نزد حسین(ع)زندگی جاویدان بهشتی دارد
از خیابان بهشت تهران تا بهشت برین .این هدف درست است
بينا
آرزو بر جوانان و شكست خوردگان عيب نيست
مهدی
Iran, Islamic Republic of
البته اگه دوستان معامله گر، پیشنهاد ویژه ایی دریافت نکنند دوباره !
Iran, Islamic Republic of
بریزید بیرون این اصلاحاتی ها را که هر جا می روند بحران می سازند و شر درست می کنند