چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱۱
۱۷

آرمیتا به آرزویش رسید

يکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب: 424241
"پرواز" یکی از آرزوهای آرمیتا بود که در دیدار امام خامنه ای در تاریخ 90/10/29 با خانواده دانشمند هسته ای، شهید داریوش رضایی نژاد، مطرح شده بود. به همت "یگان ویژه فاتحین بسیج"سپاه حضرت محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ، امروز این آرزوی آرمیتا به تجربه‌ای به یاد ماندنی تبدیل شد.
آرمیتا به آرزویش رسید

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عابد اسماعیل زاده
با. آرزوهای آرمیتاهایی که در کل کشورند چه میکنید؟
حسین
حالا خودت برای خانواده شهدا کاری کردید که سریع به این گیر میدی؟
عابد
دوست بزرگوار بنده نگفتم چرا اين كار را انجام داده اند بلكه به اين قائلم كه اين عمل نبايد رسانه اي ميشد چرا كه همسن و سالهاي اين دختر خانم هم هستند كه پدران و مادرانشان شرمنده شان شدند ...خانواده شهدا محترمند ونور چشم ولي آيا چنين تبعيضهايي در بينشان صحيح است؟من خانواده شهدايي را سراغ دارم كه شبها سر گرسنه بر زمين گذاشتند و محل خوابشان ...... بگذريم ولي در مورد نظراتي كه گذاشته ميشه زود قضاوت نكنيم
جلیلی
دوست عزیز مطمئن باشید همه قدردان شهیدان هستند و هرکس در حد و توان خودش به این عزیزان ادای احترام می کنند
Iran, Islamic Republic of
شما بگو چکار کنیم
مهدی
Iran, Islamic Republic of
این آرمیتا و همه آرمیتاهای کل جهان اسلام روی چشم ما !! انشاء الله که یکی یکی شون خوشحال بشوند اگر نمیتوانی همه را پرواز بدیم چرا از اون مقدار که می تونیم کوتاهی کنیم.... به امید روزی که همهشون به آرزوهاشون برسند و ما باید در این مسیر جهاد کنیم . خوب بود . خیلی خوشحال شدم از خوشحال شدنش.
گاه یک شخص می شود یک ملت برای یک ملت
مثل شهید بهشتی
مثل سردار سلیمانی
یا مانند یک دانشمند بزرگ

حق فرزندان شهدا ضایع شد بقدری بی احترامی دیدند و مثل گداهای جیره بگیر با اونا برخورد شده که خجالت می کشن بگن فرزند شهیدند
ولی دلیل نمیشه دختر یک دانشمند شهید که پدر هم جلوی چشماش کشته شد رو ما به خاطر اینکه مابقی فرزند شهدا محروم شدند، محروم کنیم
این یه نمونه هستش تا من و شما یاد بگیریم به خانواده شهدا احترام بزاریم
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا اين احترام نيست! حكايت سهميه هاست كه كساني ازش استفاده كردن كه خيلي هاشون اصلاً عقيده و تيپ ظاهريشون حتي به پدراشون شبيه نبوده و نيست. به همه جا ميرسن بدون عدالت.
خداوند شما را هم دلشاد کند که دل این دختر شهید را شاد کردید
Iran, Islamic Republic of
انجامش مشكلي نداشت
ولي رسانه اي كردنش مشكل داره
Iran, Islamic Republic of
موفق باشی دخترم امیدوارم به همه آرزوهات برسی. مطمئن باش که پدر همیشه همراه توسط و تو را تا اوج آرزوهایت یاری می کند.
محمود
Iran, Islamic Republic of
اين که نام دختر يک دانشمند شيعه بجاي فاطمه و امثالهم آرميتا شود جاي بس تاسف دارد و نشان از هجمه فرهنگي غرب مي دهد. زنده کردن راه شيعه از رسوم امام سجاد است
نازنین
اتفاقا تفکر خشکه مقدس هایی مثل شما که چهره دین را مخدوش می کنید تاسف دارد...
Iran, Islamic Republic of
به اسمش چي كار داري ؟!!! مگه به اسمه؟!! حاجي گرينوف كه مي گن توئي هااااا؟
س.م
Iran, Islamic Republic of
هيچ كس موافق و راضي به اين كارها نيست. اين كارا فقط اين بچه رو متوقع مي كنه. فردا مي گه منو بفرستيد كره ماه!! اونوقت لابد بازم مي گيد براي احترام به خانواده شهدا بايد اين كار را كرد!!!! هان؟؟!
دخترم فرزند شهیده آن هم از شهدای دفاع مقدس ( خرداد سال 67)، تنها فرزند شهید هم هست ، بعد از شهادت پدرش به دنیا آمد (آرزوی دیدن پدر تا به امروز به دلش مانده) وسه ساله که لیسانس گرفته و بیکاره حتی در مخارج زندگی خانوادگیش هم درمانده وهیچ کس هم به فکر نیست ودر جامعه هم عده ای با این کارها فکر می کنند که خانواده شهدا همه چیز برایشان فراهم است و دائم در بوق وکرنا می کنند که همه چیز مال خانواده شهدا و جانبازان است آیا این انصاف است؟؟؟؟؟؟؟؟؟