جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۵
۵

خودروی شخصی آقای وزیر؟ +عکس

سه شنبه ۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب: 430848
«محمود» به سال ۱۳۵۰ شمسی درجه دکترای خود را از دانشگاه کالیفرنیا با نمره (۹۴/۳) در رشته مهندسی برق و الکترونیک دریافت و پس از مراجعت به ایران مشغول تدریس در دانشکده مخابرات (دانشکده برق دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی) گردید.
به گزارش جهان ، «محمود قندی» به سال ۱۳۲۳ شمسی در تهران متولد شد. وی سپس دوره مهندسی مکانیک را در سال ۱۳۴۵ شمسی در دانشگاه تهران به پایان رساند و سپس برای ادامه تحصیلات عازم آمریکا شد. «محمود» به سال ۱۳۵۰ شمسی درجه دکترای خود را از دانشگاه کالیفرنیا با نمره (۹۴/۳) در رشته مهندسی برق و الکترونیک دریافت و پس از مراجعت به ایران مشغول تدریس در دانشکده فنی دانشگاه تهران و دانشکده مخابرات (دانشکده برق دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی) گردید.


او هنگام اوجگیری «نهضت روح الله»، به همراه دو تن از دوستانش به دلیل فعالیت‌های سیاسی علیه رژیم طاغوت به زندان افتاد. دکتر «محمود قندی» پس از پیروزی انقلاب اسلامی به ریاست «دانشکده مخابرات» و سپس در کابینه‌ی شهید محمدعلی رجایی به وزارت پست و تلگراف و تلفن منصوب شد. این وزیر مکتبی، روز یکشنبه ۷ تیر ۱۳۶۰ شمسی، طی عملیات تروریستی «فرقه‌ی رجوی»(موسوم به «منافقین») در دفتر «حزب جمهوری اسلامی» در محله سرچشمه تهران به همراه ده ها تن از یارانش به شهادت رسید.


نمایی که پیش رو دارید، مجوز تردد خودروی دکتر«محمود قندی» احتمالا برای پارکینگ «دانشگاه خواجه نصیرالدیم طوسی» است.
 منبع: مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مرگ بر مریم رجوی و طرفداران وطن فروشش
زینب
آهای شمایی که منفی دادی مشکوک می زنیا
عمار
Iran, Islamic Republic of
اینهایی منفی دادند احتمال 200درصد از اهالی داعش ،یا داعش منافق هستند.واز اون وطن فروشهای اصل واورجینال.
حسین
دولتمردان فعلی ما بدانند محبوبیت و الگو بودن این شهدا به خاطر خاکی بودن و ساده زیست بودن و صداقتشان بود نه به خاطر زرق و برق و تجملات و ریخت و پاش و بر وبیا و آقا زاده درست کردنشان. انقلاب اسلامی شد که شهید رجایی ها را به دنیا معرفی کنیم نه.... شما الان خبری از فرزند شهید رجایی دارید؟ اسمی از این ها هست. مگر به تعبیر بعضی ها آقازاده نیست. یا از فرزندان رهبری و...این وضعی که بعضی از این آقایان درست کرده اند خلاف منویات و خط امام است و با اصول و روح انقلاب مغایر است. نسل جوان بدانند این ها از امام و رهبری و نظام نیست بلکه دور شدن این افراد از اصول انقلاب است. هنگامی که زمان انتخابات رسید اگر اشتباه کردند نباید دیگران را شماتت کنند.
نسل اول
آن زمانی ساده زیستی یک ارزش بود و اگرغیرازاین بود برای عموم مردم غیرقابل هضم بود
خداوند ایشان را باارواح مطهراولیا محشورگرداند