پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
ادامه بحران در بارسلونا

مسی سرمربی بارسا را قربانی می‌کند؟

چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۳۶
کد مطلب: 400544
ادامه اختلافات بین مسی و لوئیز انریکه می‌تواند منجر به کنار رفتن سرمربی جوان بارسلونا شود.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، پس از شکست یک بر صفر بارسلونا مقابل رئال سوسیداد آبی – اناری‌ها بحران جدید و البته مهم و بزرگی را تجربه می‌کنند. لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا در آن بازی به مسی و نیمار که نسبت به سایر بازیکنان بیشتر در تعطیلات کریسمس مانده بودند بازی نداد و این موضوع سرآغاز حاشیه‌های بزرگ برای این تیم اسپانیایی بود.

مسی یک روز بعد از این باخت در تمرین بارسلونا هم به بهانه مصدومیت حاضر نشد و همین اتفاق رابطه بین مربی و بهترین بازیکن بارسلونا را بیش از پیش خدشه‌دار کرد. رسانه‌های اسپانیایی گزارش داده‌اند که انریکه به دلیل آنکه متوجه شده غیبت مسی در این تمرین به خاطر مصدومیت نبوده قصد داشته ستاره آرژانتینی تیمش را تنبیه کند اما با پا درمیانی سه کاپیتان اسپانیایی بارسا، این اتفاق نیفتاده است.

پس از تمرین و در رختکن، ژاوی، اینیستا و بوسکتس جلسه‌ای فوری را با انریکه برگزار می‌کنند و از او می‌خواهند که اجازه ندهد حاشیه‌های به وجود آمده و اتفاقاتی که بین او و مسی افتاده، بیش از این ادامه پیدا کند.

۵ روز نخست سال ۲۰۱۵ برای بارسلونا کاملا تلخ بود. پس از برکناری آندونی زوبی‌زارتا به وسیله رییس باشگاه، کارلس پویول هم از سمت خود کناره‌گیری کرد. بعد از آن خبرهای بدتری از اختلاف بین لوئیز انریکه و ستاره‌هایی چون لیونل مسی و جرارد پیکه در رسانه‌ها منتشر شد که بیش از هر چیز بر این تاکید داشتند که موقعیت انریکه به عنوان سرمربی کاتالان‌ها در خطر است و این موضوع در صورت ناکامی احتمالی در دیدار مقابل الچه در کوپا دل ری که فردا (پنجشنبه) برگزار می‌شود، پررنگ‌تر هم خواهد شد.

همه این اتفاقات در حالی می‌افتد که فیفا بارسلونا را از انجام هر گونه نقل و انتقالات در سال ۲۰۱۵ محروم کرده و تا کنون اعتراضات این باشگاه به دادگاه‌های مختلف ورزش هم نتیجه‌ای در بر نداشته است بنابراین باشگاه بارسلونا گذشته از قابلیت فنی مسی، به خاطر فشار هواداران و رسانه‌ها هم که شده قادر به فروش این بازیکن نیست بنابراین دور از ذهن نیست که در صورت ادامه یافتن اختلافات بین انریکه و مسی، این سرمربی جوان بارسا خواهد بود که قربانی اختلاف با برنده چهار توپ طلای جهان خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *