يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰
۱

هشدار یک نماینده درباره واردات بنزین

جمعه ۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب: 361601
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصمیمات اخیر مقامات درباره واردات بنزین به کشور نسبت به پشت پرده واردات بنزین هشدار داد.
به گزارش جهان، علیرضا خسروی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: دستگاه‌های نظارتی بیایند و کارائی خود را در این موضوع به اثبات برسانند.
 
وی با اشاره به اینکه بنزین تولیدی پتروشیمی‌های کشور در کلان شهر‌ها و شهرهای بزرگ به طور کلی توزیع نمی‌شده است افزود: این فرضیه که مصرف این بنزین سبب آلودگی شهر تهران شده است خنده آور است.
 
نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در دولت هشتم هم دیدیم که واردات اولویت اصلی تأمین بنزین مصرفی در کشور بود و مسئولان ذیربط اعتقادی به خودکفائی در تولید بنزین نداشتند.
 
خسروی با بیان اینکه باید مراقب بود که از واردات این بنزین، رانت ایجاد نشود تصریح کرد: باید دید که واردات بنزین به کشور از چه طریقی صورت می‌گیرد و چه کسی مسئولیت این معامله پر سود را برعهده دارد؟
 
وی خاطرنشان کرد: مسئولان وزارت نفت باید این موضوع را به صورت شفاف به ملت ایران و نمایندگان آنان در مجلس شورای اسلامی به صورت مستند گزارش دهند.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متخصصان کشورمان توانائی تأمین بنزین مورد نیاز در کشور را دارند عنوان کرد: اگر عزم و اراده این موضوع در مسئولان وجود داشته باشد می توانیم صادر کننده بنزین باکیفیت به خارج از کشور باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ايشون بايد عينکشون رو عوض کنند تا هواى تهران و بهتر ببينند
ميزان بنزن موجود در بنزين توليدى که ايشون ازش صحبت ميکنند بقدرى بالا بودکه چند سال آينده انشالله نوه و نتيجه هامون حسابى ازش فيض ميبرند